dalbjerg 10 Anmeld indhold Skrevet July 20, 2005 Hej Hvor har i jeres ulykkesforsikring. Jeg har en i DK og en billig i SE (Få at for en billig bilforiskring). Men min danske bliver opsagt her næste gang jeg skal betale fordi jeg har skiftet bank, den var tegnet igennem min gamle bank. Men har i stadigt en i dk? Jeg arbejder stadigt i DK, så har stadigt danske sygesikring. Mvh Kenneth Dalbjerg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2005 Du kan have en ulykkesforsikring både i DK og i SE. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dalbjerg 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2005 Mette: har jeg jo også PT. men ville bare lige hører hvad i andre har? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2005 Jeg har en i DK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2005 Jeg har beholdt min ulykkesforsikring i DK. Ellers skulle jeg til at begynde forfra med at udfylde helbredserklæringer o.s.v. - og det gider jeg bare ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ulle1707 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Hej Venner, Link: www.mayday-rescue.dk Tjek denne side de har ulykkesforsikringer som dækker selvom man er bosat i DK og Sverige. Den er tilmeld nok blandt en de billigste i sverige og danmark, ingen andre har kunnet lave en bedre pris til mig end dem. Dækker fra 5% varigt mén til en pris af kun 344,- om året. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 De er godt nok billige... er der nogen som har erfaring med dem i ulykkestilfælde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Hej Venner, Link: www.mayday-rescue.dk Tjek denne side de har ulykkesforsikringer som dækker selvom man er bosat i DK og Sverige. Den er tilmeld nok blandt en de billigste i sverige og danmark, ingen andre har kunnet lave en bedre pris til mig end dem. Dækker fra 5% varigt mén til en pris af kun 344,- om året. Tror du skal kigge det lidt efter i sømmene, min pris var 5489 om året... Men du har sikkert ikke noget fysisk arbejde overhovedet og har sat det laveste ved Dækningsbeløb ved invaliditet - Dækningsbeløb ved død Dækning af behandlingsudgifter Nu vil jeg jo gerne at der er noget tilbage til dem der evt. står tilbage itlf. af at der sker noget... Billigst er ikke altid godt nok.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Tror du skal kigge det lidt efter i sømmene, min pris var 5489 om året... Men du har sikkert ikke noget fysisk arbejde overhovedet og har sat det laveste ved Dækningsbeløb ved invaliditet - Dækningsbeløb ved død Dækning af behandlingsudgifter Nu vil jeg jo gerne at der er noget tilbage til dem der evt. står tilbage itlf. af at der sker noget... Billigst er ikke altid godt nok.... Man kunne jo godt tro at du arbejder der..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Man kunne jo godt tro at du arbejder der..... hehe.... profilen er oprettet idag, kun for at svare denne tråd med et indlæg der lugter af reklame..... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 hehe.... profilen er oprettet idag' date=' kun for at svare denne tråd med et indlæg der lugter af reklame..... :-)[/quote'] Så følg linket =) Elsker altid når et firma skal understrege at de er professionelle på forsiden ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites