Jump to content
Guest Holme

A8 vs Phaeton

Recommended Posts

Guest Holme

Jeg overvejer at anskaffe mig en Audi A8 (ny model) - helst en 4,2Q. Har set at priserne for en "tilsvarende" VW Phaeton er en del lavere, og for mig at se er det stort samme bil... Er der nogle der har erfaringer med den ene eller anden bil - eller som kender til for og bag på de to modeller.. På forhånd tak Jesper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Køb du dig en A8. Phaeton produceres ikke mere og er ganske umulig for folk at komme af med. Derfor er priserne lavere...A8'eren vil være en langt bedre handel på sigt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan klart anbefale en A8 med 4,2 liters motor. Jeg kørte 7000 km i en sidste sommer og den er utrolig komfortabel at køre i samtidig med at den har rigeligt med motorkraft.......er dog lidt tørstig, men det er vel kun charmen ved det ;-) mvh peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Brian har ret, men dermed ikke sagt, at Phaeton er dårlig, den skulle faktisk være en helt fantastisk bil. Men personligt ville jeg også vælge en A8, måske vælge til den nye S8 kommer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites