Guest Holme Anmeld indhold Skrevet July 18, 2005 Jeg overvejer at anskaffe mig en Audi A8 (ny model) - helst en 4,2Q. Har set at priserne for en "tilsvarende" VW Phaeton er en del lavere, og for mig at se er det stort samme bil... Er der nogle der har erfaringer med den ene eller anden bil - eller som kender til for og bag på de to modeller.. På forhånd tak Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 18, 2005 Køb du dig en A8. Phaeton produceres ikke mere og er ganske umulig for folk at komme af med. Derfor er priserne lavere...A8'eren vil være en langt bedre handel på sigt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2005 Kan klart anbefale en A8 med 4,2 liters motor. Jeg kørte 7000 km i en sidste sommer og den er utrolig komfortabel at køre i samtidig med at den har rigeligt med motorkraft.......er dog lidt tørstig, men det er vel kun charmen ved det ;-) mvh peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2005 Brian har ret, men dermed ikke sagt, at Phaeton er dårlig, den skulle faktisk være en helt fantastisk bil. Men personligt ville jeg også vælge en A8, måske vælge til den nye S8 kommer :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2005 A8 med den nye dieselmotor. 3.5L og 325HK. 0-100 ca. 5.5 sek. Og hvis du så vælger det nye B&O lydsystem, så er du godt rullende :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2005 den er nok helt billig ..:(:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2005 Hva' med en Maybach, har hørt at den skulle være lækker... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret July 20, 2005 Funny....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2005 Tror Kleeman havde en Maybach stående på et tidspunkt. Jeg vil gerne have en tur i tilfælde du køber en. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2005 Du kan også vælge en lidt billigere, men også ganske god komfort rytter. En Passat W8. Den er skam også fin ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2005 Argh ikke alle de tyske biler !!! ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites