Guest DMJ Anmeld indhold Skrevet July 17, 2005 Godaften. Jeg står og skal sælge min svensk registrerede bil og får i den forbindelse besøg af en fyr fra Norge som muligvis køber bilen. Jeg har styr på salget til anden svensker, men hvilket papirarbejde skal der laves hvis bilen importeres til Norge? På forhånd tak Dennis M. Jensen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret July 17, 2005 Der bør ikke skulle laves det store.... Som jeg ser det bør det forløbe som følger: Du henvender dig til Vägverket og fortæller dem, at du vil sælge din bil til en udlænding og at den derved eksporteres ud af Sverige. De sørger for så for forsikringsselskabet får besked samt, at du får dine penge tilbage for betalt vejskat, skrotningsafgift m.v. Med hensyn til transport, indregistrering i Norge m.v. er det jo køberens problem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret July 17, 2005 Bare sørg for at have de mønter overført til din konto, før han overhovedet får lov at sidde i bilen alene. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest DMJ Anmeld indhold Besvaret July 18, 2005 Jeg siger tak for hjælpen, håber han tager den med sig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites