molnartos 0 Anmeld indhold Skrevet July 15, 2005 :th2: Så er der kom-sammen for de hurtige..... Vi er 2 bonderøve der stikker snablen i et par flasker rødvin og skyller det ned med et par øller hjemme hos undertegnede.... Har planer om at tage i byen ved 12 tiden herefter. Så hvis der er andre der vil være selvskabelige og deltage i festlighederne skal i være mere end velkommen.... Både damer og herre:) Skal vi sige ved 18 tiden.... Adr. Kenneth Hansen Sofierogatan 1 tlf hvis det skulle knibe med at finde det.. +4551947653 http://www.gulasidorna.se/query?what=map&asearch=1&address_id=maps_place;44614;22 Hilsen Kenneth & Thomas H Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2005 Hmm. utroligt at der ikke kommer nogen respons, hvor er alle dem der hele tiden råber på fest og ballade:) Hilsen Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2005 så responser jeg lige.... jeg kigger ind ved en 7 tiden.... hvis jeg kan finde det :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2005 Så vil jeg hellere tage på arbejde kl. 22, end at hænge ud med jer to :th2: "Tak for hjælpen" i lørdags Molnartos Mon ik du skylder en vase på Lilla Torget for udeblivelse uden grund? God tur Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2005 så må du ha en god arbejdslyst :) tror sq bare jeg vil nyde min friuge :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2005 Og folk kan stadigvæk nå det endnu!!!! Mener med 76 visninger må der da være en interesse??? Kom frisk :-) -> Toft... da tager vi senere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2005 Tjo men lidt svært når man først har fri 22..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2005 Tjo men lidt svært når man først har fri 22..... det er ingen undskyldning, der kan man stadig nå det:) Du ringer bare;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2005 thooommaas hvor er duuuuu!!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2005 Hehe, jeg er lige her;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites