Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet July 15, 2005 Der sidder på fronten af din bil fordi du pendler over Peberholm hver dag, så er løsningen lige ved Bauhaus ved Svågertorp... Der kan man betale sig fra at låne en højtryksrenser med sæbe og andet geil... Bruger den ca. hveranden dag til bilerne og det holder skidtet af dem. Ganske praktisk faktisk.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret July 15, 2005 Det kan man da flere steder. Preem's gds vask har alle højtryk... 2 sek per min. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2005 Sådan en af dem man har hjemme til brug på gården virker også fint. Og når den først er betalt er det faktisk stort set gratis ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 15, 2005 ja men synes at de koster en arm.... :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2005 Tager lakken ikke skade af for meget højtrykshalløj..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret July 15, 2005 Man skal ikke ind under stenslagene og spule lakken af :-) Har en bil godt af en std. vask med børster? Jeg er begyndt at bruge CarWash nede på havnen, lidt fra Preem. De har en god skumvask, dvs skummen vælter ud af børsten under forvasken, og man ridser ikke bilen. Det tager også godt fat i fluerne på forruden og fronten, 2 gang man kommer med den børste er de allesammen væk. Jeg anvender så kun nr 3 til at skylle (højttryk) af med, ellers er der det der silicone shit i vandet.....de kalder alligevel voks men det fedter bare ruderne og viskerne.(Vatten med glans) (På Preem anvender jeg Avhärdet vatten(nr 4)) Tips: Anvend forspuling til forvasken med børste, det er samme sæbe der kommer bare noget mere "krudt i børsten"(vand+sæbe) Det vælter ud som et rent flødebad :D Og vandet ER vamt, ikke bare forsøgt varmet op. Så skraber jeg lige spejle og ruder med gummiskraberen(isskraber) og så er den fin på 2-3 poletter. De tager også 1 kroner dernede, endeligt et sted at gøre af alle småpengene ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2005 Det koster nok en arm.. eller en halv.. Tror jeg gav 1.000 sek for min og den klarer opgaven fint. Og det virker rigtig godt til insekter! Jeg tror ikke lakken tager skade.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2005 det bedste og nemmeste er at lægge en våd avis eller et godt tykt håndklæde på natten over, så kan det hele skylles af med den bløde stråle fra haveslangen...det er nemt og lakken tager ikke skade (husk at avisen ikke må stå i solen og tørre ind hvis du ligger og sover brandert ud) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2005 Fälgrens dur :):):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites