ZeNi 10 Anmeld indhold Skrevet July 14, 2005 Hey Trinity og MB Jeg vil blot høre jer, om I har erfaringer med forsikringsselskabet "MB försäkring" i Stockholm, om de er noget værd eller om det ikke kan betale sig at benytte specialforsikringerne. Min fornemmelse siger mig, at der ikke er den store fidus i det. Er i medlem af MB Sverige? pft Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2005 Er MB Försäkring ikke blot den forsikring der tilbydes gennem Mercedes? I så fald er det If der står bag, og den har vi benyttet til vores konebil... Ingen problemer med dækning og fine præmier... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret July 14, 2005 Det kan som regel ikke betale sig at bruge MB's forsikring. Der er ingen forskel fra dem og et hvilket som helst andet selsskab ud over, at du får en Mercedes stillet til rådighed ved en evt. skade/reperation og det er kun hvis du tegner "All risk" tillægspræmien. Jeg har brugt Länsforsäkringar, Salusansvar og er nu kunde hos If og jeg har absolut intet at udsætte på de to sidste selsskaber. Läns er dog ikke anbefalelsesværdige. Håber det var brugbart. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dalbjerg 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2005 Trinity: Hvorfor er läns ikke anbefalesesværdige? Har lige tegnet en forsikring hos dem så er der lidt intresseret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret July 20, 2005 Dalbjerg: Set i forhold til If og Salusansvar er Läns besværlige og yder en dårlig service efter min opfattelse. De gange jeg har bedt dem om noget har det taget evigheder og ofte har jeg skulle rykke for et resultat flere gange. Dog er de rigtig dygtige til at kræve en masse den anden vej... En masse som vel og mærket ikke er nødvendigt hos de andre selsskaber. Sidst men ikke mindst har jeg to venner som har fået stjålet deres bil og i denne forbindelse har de skulle en masse igennem og er tilmed begge blevet behandlet som om de var svindlere og bedragere inden de langt om længe har fået deres forsikringssum udbetalt. Dette er totalt uacceptabelt i min verden. Håber det var svar nok :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2005 Jeg kan anbefale OK Försäkring (en del af Folksam), når vi nu er i samme boldgade. Da jeg havde indbrud i min TT var der ingen problemer overhovedet. Har kun fået god service der og deres priser er også i den rigtige ende. Har en kammerat som også har Läns, og han har også kun haft problemer med dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites