BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2005 *fnis* voksen haha?! Vi er da mindst to andre der også ser frem til det, og du er hermed noteret ned (igen) på den sorte liste ;) Damn! skal jeg så betale extra igen for at komme med. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 ... Så'n af ren nysgerrighed; hvor meget koster den julefrokost? Med alt det diller-daller i snakker om lyder det som noget ef en udgift? ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 ... Så'n af ren nysgerrighed; hvor meget koster den julefrokost? Med alt det diller-daller i snakker om lyder det som noget ef en udgift? ;) Sidste år kostede det 149 SEK. Jeg vil gætte på prisen bliver ca. den samme i år Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 ... Så'n af ren nysgerrighed; hvor meget koster den julefrokost? Med alt det diller-daller i snakker om lyder det som noget ef en udgift? ;) Vi prøver som sagt at holde udgifterne pr næb inden for en ramme der hedder: "alle skal have mulighed for at deltage". Dvs at det ikke kun bliver dem med fast arbejde der har råd til at deltage, men så sandelig også dem der studerer, eller har anden lavere indkomst. Alle skal være velkommen, da det er en julefrokost for alle på Sunddebatten (som har lyst til at deltage). Pt ved vi ikke hvad prisen bliver i år, da stedet ikke er besluttet endnu. Vi skal først have tjekket en del steder ud, og forhandlet omkring priserne. Så dit spørgsmål er lidt svært at besvare, men regn med at det bliver en meget fair og fordelagtig pris ligesom sidste år. Dog garanterer vi ikke at prisen i år kan holdes lige så billigt som det var sidste år, mest pga vi er på udkig efter et sted hvor vi kan være mere end de 37 deltagere vi af brandmyndighederne var begrænset til sidste år :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Det lyder bare perfekt! Tak for svarene :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Nu skal det lige siges at det kan ikke gøres så billigt igen, som det var på messingshornet! Den lave pris der skyldtes at jeg kender ejerne! Desværre har de ikke plads til os i år:) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 ... Så'n af ren nysgerrighed; hvor meget koster den julefrokost? Med alt det diller-daller i snakker om lyder det som noget ef en udgift? ;) Hvad er det lige der får det til at lyde som noget af en udgift? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Microfon, dobbelt-op, mad, lokaler... Er måske mere vant til studiefester, så jeg undskylder da gerne mit dumme dumme spørgsmål... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Microfon, dobbelt-op, mad, lokaler... Er måske mere vant til studiefester, så jeg undskylder da gerne mit dumme dumme spørgsmål... Der er ingen dumme spørgsmål.. I øvrigt er det ikke mig og Thomas der har ævlet om de ting der, det må stå for andres regning. Vi prøver at gøre det så godt vi to kan, og så må vi se hvad det bliver til i år - alt andet snak fra andre er bare....ja snak :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Så længe I gør det så godt I kan, så kan det aldrig blive en fiasko... held og lykke med det! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Microfon, dobbelt-op, mad, lokaler... Er måske mere vant til studiefester, så jeg undskylder da gerne mit dumme dumme spørgsmål... Mikrofonen var gratis (ihvertfald for os), dobbelt op er jo selvsagt ½ pris pg ja de 149 kr var jo svine billigt! Men det er jo ikke mere end hvad man gør det til. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2005 Sjovt så go´ jeg blev til svensk i løbet af aftenen. Og gade vide om vi har/kan få heppepiger på igen ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
olek 0 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Hvornår kan man tilmelde sig ? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Hvornår kan man tilmelde sig ? Når den officielle invitation bliver lagt ud under "Arrangementer", i sin egen tråd, inden for de næste 2 ugers tid :) Thomas og jeg mangler liiige lidt endnu... ...tålmodighed min ven ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Sarah Bille Anmeld indhold Besvaret October 23, 2005 Billerne melder sig på banen Hej Alle. Så er Billerne fra Oxie tilbage igen. HJÆLP, hvor går tiden bare hurtigt! Det er evigheder siden, jeg sidst har været inde på siden. Af forskellige kedelige årsager har overskuddet ikke været der. Men, det er vendt tilbage, og mindet om sidste års julefrokost lever i bedste velgående. Så vi er helt klart med på at deltage igen. Tilsyneladende har min kære husbond også fri i den weekend, så vi ikke behøver at tage hjem til midnat ligesom sidste år. Hilsen Sarah Bille. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2005 Hej Alle. Så er Billerne fra Oxie tilbage igen. HJÆLP, hvor går tiden bare hurtigt! Det er evigheder siden, jeg sidst har været inde på siden. Af forskellige kedelige årsager har overskuddet ikke været der. Men, det er vendt tilbage, og mindet om sidste års julefrokost lever i bedste velgående. Så vi er helt klart med på at deltage igen. Tilsyneladende har min kære husbond også fri i den weekend, så vi ikke behøver at tage hjem til midnat ligesom sidste år. Hilsen Sarah Bille. Var i med sidste år??? Tror vist jeg skal have lidt mindre at drikke næste gang end sidste gang Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Snode 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2005 Jeps, det var vi. Men det er helt okay, at du ikke kan huske det. Det er sådan cirka den eneste gang inden for næsten et år, at vi har markeret os - På trods af Torbens løfter om at skulle spille spil med Totter. Hilsen Sarah. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2005 Hehe. Tror faktisk også det er den eneste gang jeg har været ude og blive luftet i den sammenhæng. Men ser frem til at komme hjem og kan være med til næste år og forhåbentlig gentage den store success fra sidste gang. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2005 Var i med sidste år??? Tror vist jeg skal have lidt mindre at drikke næste gang end sidste gang Hehe, jeg mindes det svagt. Faktisk kan jeg vist grave et par 'spændende' e-mails frem Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2005 Hehe' date=' jeg mindes det svagt. Faktisk kan jeg vist grave et par 'spændende' e-mails frem [/quote'] STEEEEEEEEN.....Kan der ikke lige blive lavet et filter på ham Allan der Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2005 STEEEEEEEEN.....Kan der ikke lige blive lavet et filter på ham Allan der Du kan selv få et lods! Og gerne lige i bagdelen. Præcis, som du har aftalt med Anna, er her lidt e-mail-udveksling: Fra: Brian Søgaard [Tilføj] Til: [Tilføj] Dato: 16/01/05 03:27 Cc: Emne: Av det var svært at skrive den mail adresse. Men tak skal i da lige have for en fest. Det var dælme hygsomt. Jeg tror det er det sistte jeg skriver i aften for jeg kan vist ikke helt ovenes med det her tastutr. Men risk skal vi da snart spille.. Hyggelighek Brian Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2005 Du kan selv få et lods! Og gerne lige i bagdelen. Præcis, som du har aftalt med Anna, er her lidt e-mail-udveksling: Fra: Brian Søgaard [Tilføj] Til: [Tilføj] Dato: 16/01/05 03:27 Cc: Emne: Av det var svært at skrive den mail adresse. Men tak skal i da lige have for en fest. Det var dælme hygsomt. Jeg tror det er det sistte jeg skriver i aften for jeg kan vist ikke helt ovenes med det her tastutr. Men risk skal vi da snart spille.. Hyggelighek Brian Damn den mail havde jeg da lykkelig glemt alt om Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2005 Når den officielle invitation bliver lagt ud under "Arrangementer", i sin egen tråd:) Thomas og jeg mangler liiige lidt endnu... ...tålmodighed min ven ;) Er det nu va? va? va? giv mig et svar Er det nu va? er det snart va? va? va? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2005 Er det nu va? va? va? giv mig et svar Er det nu va? er det snart va? va? va? IIIIIhhhhhhhh altsååååå;) Du er jo hjemme til den tid, og i kender datoen ! Det er jo bare at reservere dagen:) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2005 IIIIIhhhhhhhh altsååååå;) Du er jo hjemme til den tid, og i kender datoen ! Det er jo bare at reservere dagen:) Både den og dagen efter er reserveret. Skal først med flyveren onsdag morgen :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites