larscph 18 Anmeld indhold Skrevet July 12, 2005 Hej, Jeg har tidligere haft læge i Sorø - det er jo lidt langt væk :o) Er der nogen der kan anbefale en god læge i København, som også gerne tager os udenlandsdanskere?¿ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 12, 2005 Vi har beholdt vores læge i Vanløse, hun har lige fået opdateret sit software så hun kan holde styr på os øresundsborgere.. hun har flere end os ved jeg.. Super sød og vi har kun gode ord at sige om hende.. Leila Jensen Himmerlandsvej 29 (eller 31 tror jeg) tlf. 38870163 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2005 Jeg bruger min "gamle" læge i Kastrup/Tårnby - rimelig tæt ved frakørsel 18 på motorvejen. Peter Elmegård Almegårds Alle 22 2770 Kastrup 3250 4920 Indtil videre uden administrative problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sweety 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2005 Hej. Da jeg er ny herovre i Malmö har jeg lige et spørgsmål som jeg ikke synes at finde svar på herinde. Da jeg har valgt at beholde min læge i Vanløse, ville det være rart for mig at vide om hun kan hjælpe mig hvis jeg bliver gravid. Jeg har spurgt min læge sekretær om det, men hun ved det ikke. Er der nogen af jer der ved om hun kan det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2005 Hej. Da jeg er ny herovre i Malmö har jeg lige et spørgsmål som jeg ikke synes at finde svar på herinde. Da jeg har valgt at beholde min læge i Vanløse, ville det være rart for mig at vide om hun kan hjælpe mig hvis jeg bliver gravid. Jeg har spurgt min læge sekretær om det, men hun ved det ikke. Er der nogen af jer der ved om hun kan det?http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=45941&postcount=14 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
juliedenise 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2005 Jeg syntes noget af det fede ved at bo her ovre, er at men ikke er tilknyttet en bestemt læge. Jeg arbejder som vikar i helt kbh. amt. jeg tager altid den læge er der tættes på mit job den dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2005 Jeg syntes noget af det fede ved at bo her ovre, er at men ikke er tilknyttet en bestemt læge. Jeg arbejder som vikar i helt kbh. amt. jeg tager altid den læge er der tættes på mit job den dag. Det kan godt være en fordel, men når jeg ringer og skal have fornyet en recept fx, så er det klart nemmest hvis det er det samme sted hver gang vil jeg tro. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steffenr 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Vi har beholdt vores læge i Vanløse, hun har lige fået opdateret sit software så hun kan holde styr på os øresundsborgere.. hun har flere end os ved jeg.. Super sød og vi har kun gode ord at sige om hende.. Leila Jensen Himmerlandsvej 29 (eller 31 tror jeg) tlf. 38870163 sød det vil jeg nok ikke kalde hende, hver gang jeg har været der nede har det virket som om man var til besvær Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites