BS 4 Anmeld indhold Skrevet July 10, 2005 Hvad betyder de knapper som er grønne og vist nok grå? er bare lige nysgerrig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2005 Jeg er også nysgerrig. :) Men oplysninger herom er måske kun for de indviede? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret July 11, 2005 Blå = offline .... Gæt selv hvad grøn står for ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2005 Blå = offline .... Gæt selv hvad grøn står for ;o) Hmm ja den er svær.... Men det er ikke dem. Ovre under hvor der står hvor mange indlæg man har skrevet er de knapper jeg tænker på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2005 Jeg er stadig nysgerrig - Steen - please Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2005 Det er et "karakter"-system. Man kan vælge at belønne/straffe et indlæg. Hvis du f.eks synes at et indlæg er godt og oplysende kan du belønne afsenderen med et grønt kort og omvendt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2005 Kanon. Så enkelt var det. Så det har ikke noget at gøre med om man dummer sig eller har dummet sig til julefrokosten? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites