Guest Helt ny i Malmø Anmeld indhold Skrevet July 7, 2005 Jeg er lige flyttet herover til jer :-) Skal ha hentet min nye personnr. hos skatteverkâet. Nogen derved hvornår de har åben om eftermiddagen På forhånd tak, og fortsat god sommer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 7, 2005 Hej Velkommen til, kender ikke åbningstider men kig på: www.skatteverket.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Soap 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2005 Man. - fre. 08:00-16:00... Håber du har flextid :) ,har selv lige været igennem møllen. Husk at medbringe dit Internordiske Flyttebevis og evt. købsbevis eller lejekontrakt og pas. Mvh Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2005 Husk at medbringe dit Internordiske Flyttebevis og evt. købsbevis eller lejekontrakt. ...og pas. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2005 ...Nu det her emne lige er i gang vil jeg lige høre hvor vi skal henvende os med vores internordiske flyttebevis? Det der står bag på beviset er noget tvetydigt, er det i KBH eller her i Malmø? På forhånd mange tak!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 9, 2005 Det skal hentes i fraflytterkommunen og afleveres hos tilflytterkommunen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2005 Øv øv øv... Banken har vores købskontrakt så vi har lånt sælgers eksemplar... Nogle der har været møllen igennem og ved om de bare tager en kopi af den? de kan vel ikke tillade sig at beholde den?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites