Lynge 10 Anmeld indhold Skrevet June 23, 2005 Der er blevet talt lidt om poker herinde så nu må det være tid til at spille lidt, jeg foreslår Gasverksgatan 3 den 09/07 kl 20:00. Jeg foreslår vi spiller "no limet texas hold´em", og ja det er det de spiller i fjernsynet :th2: Reglerne kan ses på nedenstående side: http://www.worldpokertour.com/pokercorner/rules/ Da det jo ikke skal være ren gambling men go hygge med lidt spænding foreslår jeg følgende indsatser. Man køber sig ind i en pujle med 25 eller 50 dkr, så deler vi jetonerne mellem os så vi har lige mange, der er 4 forskellige farver, som vi giver en værdi hver f.eks 25 dkr, 50 dkr 100 dkr og 200 dkr Den der sider med alle jetonerne til sidst vinder pujlen(man kan så sige at nummer 2 spiller med gratis eller vinder en smule) Eks. 6 spillere x 50 dkr pujle 300 dkr nummer 1 vinder 200dkr(minus sine egne 50dkr) altså reelt 150 dkr og nummer 2 vinder 100 dkr(minus sine egne 50 dkr) altså reelt 50 dkr.. Dette kan jo justeres. Med hensyn til blinds starter men med 25/50 og fordobler hvergang der er en der ryger ud. Og efter hverfjerde spil når der kun er 2 tilbage(dette er for at nedbringe vente tiden) Jeg håber der er nogen der syntes det kunne være sjovt, og har man ikke prøvet det før er det jo en glimrende lejlighed til at lære det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2005 Helt perfekt. Det er også sådan jeg spiller. Er dog på ferie på det tidspunkt, men er ellers altid frisk på noget poker! Gasverksgatan 3 - er det ikke hos Thygesen og co.? Der er blevet talt lidt om poker herinde så nu må det være tid til at spille lidt, jeg foreslår Gasverksgatan 3 den 09/07 kl 20:00. Jeg foreslår vi spiller "no limet texas hold´em", og ja det er det de spiller i fjernsynet :th2: Reglerne kan ses på nedenstående side: http://www.worldpokertour.com/pokercorner/rules/ Da det jo ikke skal være ren gambling men go hygge med lidt spænding foreslår jeg følgende indsatser. Man køber sig ind i en pujle med 25 eller 50 dkr, så deler vi jetonerne mellem os så vi har lige mange, der er 4 forskellige farver, som vi giver en værdi hver f.eks 25 dkr, 50 dkr 100 dkr og 200 dkr Den der sider med alle jetonerne til sidst vinder pujlen(man kan så sige at nummer 2 spiller med gratis eller vinder en smule) Eks. 6 spillere x 50 dkr pujle 300 dkr nummer 1 vinder 200dkr(minus sine egne 50dkr) altså reelt 150 dkr og nummer 2 vinder 100 dkr(minus sine egne 50 dkr) altså reelt 50 dkr.. Dette kan jo justeres. Med hensyn til blinds starter men med 25/50 og fordobler hvergang der er en der ryger ud. Og efter hverfjerde spil når der kun er 2 tilbage(dette er for at nedbringe vente tiden) Jeg håber der er nogen der syntes det kunne være sjovt, og har man ikke prøvet det før er det jo en glimrende lejlighed til at lære det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2005 Ha ha Jo det er hos Thygesen & Co jeg er så en del af Co Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2005 Jeg er som altid klar...Er dog endnu ikke sikker på om jeg kan den dato :/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bur 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2005 Shuffle up and deal Jeg er klar på et parti poker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2005 Nope jeg kan ikke på lørdag :(. Jeg kan dog på fredag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rune 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2005 Hvad med i aften? jeg røvkeder mig alligevel og kan sq ikke den 9. :) Hvis vi bare kan samle 4, så er det jo sjovt nok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2005 V finder en anden dag Ja ideén fejler ikke noget men det var måske et lidt dårligt tidspunkt her midt i sommer ferien. Jeg kommer tilbage med en anden dag sidst på sommeren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2005 Kanon...er også med. Flytter dog først over i august, men sådan en aften lyder sjov:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2005 Så Lynge lad os få en dato! Jeg tror faktisk det er smartest hvis man kun er en 6 personer per bord og det kan vi vel sagtens finde! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morsing 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2005 Poker :th2: Jeg kunne også snilt være klar på at tage turen sydover fra "hovedbyen" til Malmö. Så lad os få nogen datoer på bordet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Startede lige et frisk indlæg;-) Men datoen er den 01 Okt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites