slartie 10 Anmeld indhold Skrevet June 22, 2005 Hej folk, Hvis der er nogen i Malmø der skal til Hørsholm (eller nabolaget) hver morgen, så er vi to gutter der har plads to ekstra passagerer i bilen. Sig til hvis I er interesseret. // Lars Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 22, 2005 prøv at fange Credde herinde fra... han skal til Virum hver morgen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2005 Jeg pendler allerede sammen med en kammerat - ellers tak - det passer heller ikke godt med al den fodbold jeg spiller. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2005 Hey. Prøv lige at fang mig på mail. Haderspamm "A" tommyhejlskov.dk Jeg arbejder i virum og pendler dagligt frem/tilbage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Kører I igennem Tårnby så man kan være der til klokken 7 om morgenen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
slartie 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Ja, NEMli ja! :) (Det skal læses som: på det tidspunkt har jeg været ude for at pisse en enkelt gang :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Uh det lyder dejligt... min kæreste skal til jobsamtale i morgen og chefen vil gerne hvis han ikke er afhængig af tog da han har dårlige erfaringer... Er der en måde han kan komme i kontakt med dig på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
slartie 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 OK, min jyske humor faldt nok lidt igennem der. Det var meningen at det skulle forståes sådan, at jeg kun lige har fået øjne klokken 7. Jeg møder på min arbejdsplads klokken 9 og har derfor rigeligt tid til at sove "længe". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 ... Nå okay... er også jyde, men den faldt lige igennem her:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 min kæreste skal til jobsamtale i morgen og chefen vil gerne hvis han ikke er afhængig af tog da han har dårlige erfaringer... Hvis jeg skulle snakke med sådan en chef, så ville jeg høre om jeg ikke kunne leje baglokalet... Bag 5 dage om ugen, og så be' chefen om at vække mig ca. 1½ time før jeg skal møde. Så kan jeg også lave kaffe, varme hans rundstykker, og så ellers vente på han kommer og pisser mig på ryggen.... Chefen skal vel ikke bestemme hvordan man kommer på arbejde, bare man er der til tiden ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 ... nu snakker vi også samkørsel og ikke grundene bag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Lidt arbejdsmoral skader vel ikke, sammenholdt med det faktum, at det sikkert er vigtigt for chefen at vide, hvorvidt han kan regne med at der også bliver mødt kl 7 hver morgen... Det hang måske sammen med vigtigheden af mødetidspunktet der kunne være afgørende for driften af den enkelte virksomhed... Hvis jeg skulle snakke med sådan en chef, så ville jeg høre om jeg ikke kunne leje baglokalet... Bag 5 dage om ugen, og så be' chefen om at vække mig ca. 1½ time før jeg skal møde. Så kan jeg også lave kaffe, varme hans rundstykker, og så ellers vente på han kommer og pisser mig på ryggen.... Chefen skal vel ikke bestemme hvordan man kommer på arbejde, bare man er der til tiden ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Lidt arbejdsmoral skader vel ikke' date=' sammenholdt med det faktum, at det sikkert er vigtigt for chefen at vide, hvorvidt han kan regne med at der også bliver mødt kl 7 hver morgen... [/quote'] Arbejdsmoral har vel intet at gøre med at manden ikke må ta' toget ? Det er da et urimeligt krav fra en chef, at han skal bestemme hvordan man kommer på arbejde. Skal jeg ansætte en ny medarbejder, og jeg spørger om jeg kunne regne med at han vil være der kl 7.... og personen svarer "ja"... så er det da ikke min hovedpine hvordan han kommer på arbejde ??? Og, no offence... men jeg vil nok mene at der er størrere risiko for at komme for sent, hvis man er 2 der skal op til tiden (altså samkørsel), end hvis man tager toget. Skal en nyansat lide under, at et fjols der tidligere var ansat ikke kan komme op om morgenen, og bruger undskyldningen "toget var forsinket" ??? Alternativet må jo være en arbejdsgiver betalt brobizz plus højere løn, hvis han seriøst mener han skal køre i bil. Måske det bare er mig, men det lyder som en emsig malermester der lever i 60'erne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 ... igen vil jeg gerne henvise til at det er en samkørselstråd og ikke en debat af valgte arbejdsgiver... Desuden er "problemet" løst... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites