Jump to content
slartie

Malmø -> Hørsholm -> Malmø

Recommended Posts

Uh det lyder dejligt... min kæreste skal til jobsamtale i morgen og chefen vil gerne hvis han ikke er afhængig af tog da han har dårlige erfaringer... Er der en måde han kan komme i kontakt med dig på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, min jyske humor faldt nok lidt igennem der. Det var meningen at det skulle forståes sådan, at jeg kun lige har fået øjne klokken 7. Jeg møder på min arbejdsplads klokken 9 og har derfor rigeligt tid til at sove "længe".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
min kæreste skal til jobsamtale i morgen og chefen vil gerne hvis han ikke er afhængig af tog da han har dårlige erfaringer...
Hvis jeg skulle snakke med sådan en chef, så ville jeg høre om jeg ikke kunne leje baglokalet... Bag 5 dage om ugen, og så be' chefen om at vække mig ca. 1½ time før jeg skal møde. Så kan jeg også lave kaffe, varme hans rundstykker, og så ellers vente på han kommer og pisser mig på ryggen.... Chefen skal vel ikke bestemme hvordan man kommer på arbejde, bare man er der til tiden ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Lidt arbejdsmoral skader vel ikke, sammenholdt med det faktum, at det sikkert er vigtigt for chefen at vide, hvorvidt han kan regne med at der også bliver mødt kl 7 hver morgen... Det hang måske sammen med vigtigheden af mødetidspunktet der kunne være afgørende for driften af den enkelte virksomhed...

Hvis jeg skulle snakke med sådan en chef, så ville jeg høre om jeg ikke kunne leje baglokalet... Bag 5 dage om ugen, og så be' chefen om at vække mig ca. 1½ time før jeg skal møde. Så kan jeg også lave kaffe, varme hans rundstykker, og så ellers vente på han kommer og pisser mig på ryggen.... Chefen skal vel ikke bestemme hvordan man kommer på arbejde, bare man er der til tiden ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
Lidt arbejdsmoral skader vel ikke' date=' sammenholdt med det faktum, at det sikkert er vigtigt for chefen at vide, hvorvidt han kan regne med at der også bliver mødt kl 7 hver morgen... [/quote'] Arbejdsmoral har vel intet at gøre med at manden ikke må ta' toget ? Det er da et urimeligt krav fra en chef, at han skal bestemme hvordan man kommer på arbejde. Skal jeg ansætte en ny medarbejder, og jeg spørger om jeg kunne regne med at han vil være der kl 7.... og personen svarer "ja"... så er det da ikke min hovedpine hvordan han kommer på arbejde ??? Og, no offence... men jeg vil nok mene at der er størrere risiko for at komme for sent, hvis man er 2 der skal op til tiden (altså samkørsel), end hvis man tager toget. Skal en nyansat lide under, at et fjols der tidligere var ansat ikke kan komme op om morgenen, og bruger undskyldningen "toget var forsinket" ??? Alternativet må jo være en arbejdsgiver betalt brobizz plus højere løn, hvis han seriøst mener han skal køre i bil. Måske det bare er mig, men det lyder som en emsig malermester der lever i 60'erne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites