Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 27, 2005 Jeg kan så sige at jeg inde på Græsted-Gillelejes hjemmeside fandt en formular som jeg udfyldt og sendte ind og få dage efter havde jeg et nyt sygesikringsbevis. Sådan gør man altså. Undskyld jeg er nysgerrig men er du fra Græsted-Gilleleje, Sten? Er du sådan super lokal;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2005 Nu ved du hvem Græsted film brugte som inspirationskilde til serien om "Robin Hat" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2005 Undskyld jeg er nysgerrig men er du fra Græsted-Gilleleje' date=' Sten? Er du sådan super lokal;)[/quote'] Det kan man ikke sige. Jeg boede deroppe i 1½ år inden jeg flyttede til Helsingborg, men min søster har boet der i 10 år. Er du også derfra ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 28, 2005 Sådan i området ja... dog Helsinge Kommune, men min mor har undervist på Græsted Skole og jeg gik i gymnasiet med en del deroppefra;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites