Admin 12 Anmeld indhold Skrevet June 13, 2005 Her er lidt billeder til alle jer bil freaks: http://www.dfb-fan.dk Hvordan Corradoen kunne få så dårlig placering fatter man jo minus af Og så lidt et af Nanna: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 14, 2005 Det hænger nok sammen med det faktum at det er nemt at få ting til tyskere.... Det er bare at købe og så kan det se vildt ud... Det er nok mere timerne bagved der er vægtet højere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2005 jeg aner nu en smule selvironi i Steens indlæg ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2005 jeg aner nu en smule selvironi i Steens indlæg ;-) Næ den var da for sprød. Med rød læder indeni og det hele. Men jeg er nok også lidt "skadet" :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2005 Jeg er ikke så meget for Rieger Styling på Corrado'en, det er lidt for ekstremt efter min mening. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2005 Jeg er ikke så meget for Rieger Styling på Corrado'en' date=' det er lidt for ekstremt efter min mening.[/quote'] Forstår hvad du mener, men det kommer vel an på hvilket sæt det er. GTX serien synes jeg er meget pæn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2005 hmm Steen...var din ikke gul og på svenske plader? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites