Guest Rikke Anmeld indhold Skrevet June 11, 2005 Er der nogen der ved hvor man kan leje bil i Malmô, og hvad det koster? Evt. en cab. model. Hvis der er nogen der kender en hjemme side så skriv endelig, på forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jesper008 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2005 http://gulasidorna.eniro.se/query?search_word=hyrbil&where=malm%F6&what=yp&newSearch=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2005 Hej, Europcar i DK har også en del der kan lejes af udlandsdanskere mm: http://www.europcar.dk/udland/fleetlistfun.html Audi A4 Cabriolet Mercedes CLK 320 fx... Afhentes i Kastrup Lufthavn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Rikke Anmeld indhold Besvaret June 14, 2005 Er det ikke billigere at leje bil i sverige end dk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2005 Hvis du er udenlandsdansker (fx bor i Sverige) kan du leje afgiftsfrie biler i DK (også kendt som dollar-biler). Og så tror folk jo du er millionær når du racer rundt i en CLK 320 på danske plader.. :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2005 Og omvendt må du ikke køre i en svensk lejet bil i DK hvis du bor i DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2005 Og omvendt må du ikke køre i en svensk lejet bil i DK hvis du bor i DK. Men du må heller ikke køre i en dansk udlejningsbil i Sverige, når du bor dér... Det håndhæver de dog ikks specielt strengt i Sverige... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2005 Det er jo også kun fordi der er den syge afgift på bilerne i DK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2005 Det er jo også kun fordi der er den syge afgift på bilerne i DK Ja det har du så ret i... Det er far out! Godt man bor i Sverige.. hehe.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Rikke Anmeld indhold Besvaret June 17, 2005 Nu bor jeg i sverige. Er det virkelig billigere at leje bil i Dk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2005 Nu bor jeg i sverige. Er det virkelig billigere at leje bil i Dk? Jeg ved det ikke Rikke, ring til et par udlejningsselskaber heroppe og sammenlign. Det kommer nok også meget an på hvad for en bil du skal have, men af dit oprindlige indlæg læste jeg at du ville ha' en "sjov" bil / cabriolet? Ved at Hertz i Sverige også udlejer Volvo C70 hvis det var noget, her er der alderskrav, minimum 30 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2005 Hertz Sverige - Prestige Collection - http://www.hertz.se/byr/why_hertz/prestige_col/europe_c.cfm De har ikke priser på dem på nettet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites