Plesner 10 Anmeld indhold Skrevet June 9, 2005 Er der nogen gode bud til hvor man skal bestille TV, hvis man gerne vil have danske tv-kanaler ? Eller er der nogle bedre alternativer (parabol)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2005 Du får som reget DR og TV2 i kabelnettet. Skal du have andet er det parabol der gælder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2005 Du får som reget DR og TV2 i kabelnettet. Skal du have andet er det parabol der gælder Det er vel at mærke kun DR1 og TV2 - ikke Zulu og Charlie og ikke DR2. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morsing 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2005 Jeg har købt det der Viasat tilbud til 199 om måneden - det er helt perfekt at have et lidt bredere udvalg. Blev lidt træt af at se fodbold med svenske kommentatorer :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2005 kan man selv vælge hvilket firma man vil have kabeltv hos? eller er det som i DK hvor enten så har stofa eller TDC kabeltv lagt kabler ind og så skal man vælge dem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2005 Parabol virker ihvertifælde, men vi har også bare no-way cabel-TV her hvor vi bor... Men med mindre du vil flås skal du arrangere at have et dansk abonnement hos eksempelvis Canal Digital - og det kan man ikke købe hvis man ikke har adresse i Danmark. Det er dog set løst tidligere med instruktion fra Canal Digital :o) Vi har alle danske kanaler undtagen TV3/TV3+ - de to savner vi ikke - og så TV2 som af en eller anden meget mærkelig årsag ikke kan tage sig sammen til at sende via satellit. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2005 Vi har også canal digital pakken som giver os alt undtagen TV2, TV3 og 3plus af de danske. Det koster 339 Dkr om måneden for den store pakke ( med filmkanalerne ) og vi har så bare adresse hos mine forældre i DK. Viasat koster lige pt. som beskrevet nedenfor 199 kr(og 299 kr efter 1 år). Så lidt afhængig af om du er til TV3 eller til TVdanmark kanalerne, så er valget frit. Eller du kan bruge købe begge dele og betale en bondegård. Alle piratkortene er snart lukket ned - har jeg hørt. På et tidspunkt kunne nogen se TV2 på parabol, men det er nu lukket - har jeg hørt. Tilbage er vist kun TV3 og 3Plus - har jeg hørt, men det er vist kun på lånt tid - er der nogen der siger. Over det meste af sydsverige kan du dog tage TV2 på stueantennen - enten fra Kbh eller fra Bornholm. Og så mener jeg også at have hørt at nogen af bredbands udbyderne har TV pakker som man kan købe - og hvad de udbyder aner jeg ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2005 Vi har også canal digital pakken som giver os alt undtagen TV2, TV3 og 3plus af de danske. Det koster 339 Dkr om måneden for den store pakke ( med filmkanalerne ) og vi har så bare adresse hos mine forældre i DK. Viasat koster lige pt. som beskrevet nedenfor 199 kr(og 299 kr efter 1 år). Så lidt afhængig af om du er til TV3 eller til TVdanmark kanalerne, så er valget frit. Eller du kan bruge købe begge dele og betale en bondegård. Alle piratkortene er snart lukket ned - har jeg hørt. På et tidspunkt kunne nogen se TV2 på parabol, men det er nu lukket - har jeg hørt. Tilbage er vist kun TV3 og 3Plus - har jeg hørt, men det er vist kun på lånt tid - er der nogen der siger. Over det meste af sydsverige kan du dog tage TV2 på stueantennen - enten fra Kbh eller fra Bornholm. Og så mener jeg også at have hørt at nogen af bredbands udbyderne har TV pakker som man kan købe - og hvad de udbyder aner jeg ikke. Man skal høre meget, før ørerne falder af ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2005 Ang. Tv2 Så har jeg har canaldigital i et par år og OGSÅ Tv-2. Den ligger der og har altid gjort. Det ENESTE der er galt er at de altid har valgt at sende Lorry fra Århus. Men det er jo ikke det største problem. Problemet er jo at de ellers skulle have en kanal på satelitten for hver region. Og det er for dyrt. Derfor de har valg en af dem. Ved bare ikke lige hvor det lige blev Århus. Så hjem med jer og søg efter TV-2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites