Plesner 10 Anmeld indhold Skrevet June 9, 2005 Er der nogen der har hørt noget om at der skulle komme et togstop ved bunkeflostrand ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2005 Det har jeg intet hørt om. Du skal nok ikke regne med det. På de kanter bor man lidt langt fra det hele hvis man ikke har adgang til bil. Har selv skudt www.annestad.nu ud af hovedet af samme årsag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2005 Jeg har hørt fra en ejendomsmægler, som viste mig rundt ude ved Annestad, at der vil komme et togstop i forbindelse med citytunnelen - samtidigt gik rygterne på, at Svågertorp skulle blive nedlagt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2005 se her drenge http://www.citytunneln.se/templates/CT_Page.aspx?id=2398 så skulle der ikke være nogen tvivl længere.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2005 Prøv at læse mit indlæg i BOLIG-tråden: 4/6: Områder tæt på transport til Kbk. (Jeg kan desværre ikke finde ud af at lave et link dertil. Sorry. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2005 Prøv at læse mit indlæg i BOLIG-tråden: 4/6: Områder tæt på transport til Kbk. (Jeg kan desværre ikke finde ud af at lave et link dertil. Sorry. http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=2341 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret June 10, 2005 Iflg. det link som Kenneth har lagt herind, ser det ud som om at Citytunnelen stopper ved Svågertorp eller et andet sted på linien ? Jeg har svært ved at se logikken hvis Svågertorp nedlægges, da der jo er kommet rimelig gang i området, og stationen jo fungere fint for os pendlere. Jeg mener, der er masser af p-pladser, samt adgangen dertil er fremragende. Hvis vi skal omkring Hyllie, så skyder da da sigselv i foden. Der skal laves bedre veje, findes p-pladser samt nedrivning/lukning af en station der fungere. Det kommer da til at koste kassen, samt en masser klager fra utilfredse brugere. Svågertorp ligger jo perfekt uanset om man kommer syd fra, eller fra malmö by. Jeg håber ikke rygtet taler sandt ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2005 Det er muligt at Svågertorp har mange tilfredse brugere. Stationen har bare den ulempe, at den kommer til at ligge ØST for den kommende linieføring fra Malmö C til København. Et tog mellem de 2 byer vil overhovedet ikke passere Svågertorp ... I øvrigt kan man på www.citytunneln.se læse, at der planlægges med store parkeringsarealer m.m. ved den nye Hyllie station. Jeg kan kun anbefale læsning af informationerne på det nævnte web-site. Der er masser af brugbar information. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2005 kunne det ikke tænkes at Svågertorp bliver lavet om til Pågatågs station.. bare en tanke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2005 Hail Svågertorp! Iflg. det link som Kenneth har lagt herind, ser det ud som om at Citytunnelen stopper ved Svågertorp eller et andet sted på linien ? Jeg har svært ved at se logikken hvis Svågertorp nedlægges, da der jo er kommet rimelig gang i området, og stationen jo fungere fint for os pendlere. Jeg mener, der er masser af p-pladser, samt adgangen dertil er fremragende. Hvis vi skal omkring Hyllie, så skyder da da sigselv i foden. Der skal laves bedre veje, findes p-pladser samt nedrivning/lukning af en station der fungere. Det kommer da til at koste kassen, samt en masser klager fra utilfredse brugere. Svågertorp ligger jo perfekt uanset om man kommer syd fra, eller fra malmö by. Jeg håber ikke rygtet taler sandt ! Svågertorp nedlægges, og "erstattes" med en ny station ved Hyllie/Vintrie. Desuden standser toget til den tid også ved Triangeln, da Øresundstoget kommer til at gå gennem Malmö i fremtiden, i stedet for som nu, hvor det nærmest kører rundt om Malmö. Og nej, der kommer ikke en station ude ved Bunkeflo. Folk må til Hyllie/Vintrie, når Svågertorp nedlægges. Alt i alt bliver Citytunneln vel en gevinst for flere borgere i Malmö, end som situationen er nu. Så spiller det en mindre rolle, hvad folk bosat uden for Malmö kan bruge den fremtidige model til, altså når Svågertorp afløses af det nye milliard projekt Men Palle, i år 2011, der ligger du vel alligevel og feder den nede på en strand i Thailand :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret June 10, 2005 2011 ??? ok... who gives a flying shite ..... Nå, det gider jeg ikke bryde mit hoved med.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret June 10, 2005 Jeg tror dette er nærmest det korrekte: Der planlægges en ny station i Hyllie, korrekt det bliver 1 stop fra københavn istedet for svågertorp. Svågertorp skal ikke nedlægges men tjene som omstigning, som den er nu, men bare for trafikken fra syd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2006 Jeg tror dette er nærmest det korrekte: Der planlægges en ny station i Hyllie, korrekt det bliver 1 stop fra københavn istedet for svågertorp. Svågertorp skal ikke nedlægges men tjene som omstigning, som den er nu, men bare for trafikken fra syd. Så man kommer til at skulle taget toget fra Hyllie for at komme til kbh? Eller kan man stige på "Hyllie" toget på svågertorp? Mvh Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2006 Nej, toget kommer til at køre Centralen - Hyllie - Kastrup sådan opfatter jeg det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2006 Og nej, der kommer ikke en station ude ved Bunkeflo. Folk må til Hyllie/Vintrie, når Svågertorp nedlægges. Alt i alt bliver Citytunneln vel en gevinst for flere borgere i Malmö, end som situationen er nu. Så spiller det en mindre rolle, hvad folk bosat uden for Malmö kan bruge den fremtidige model til, altså når Svågertorp afløses af det nye milliard projekt Der er vel pt. en 4-5 km til Svågertorp fra Bunkeflo og Bunkeflostrand. Den nye station kommer til at ligge der hvor Lorentsborgsgatan og Annetorpswägen krydser hinanden. Et hurtigt opslag på krakken viser en ca afstand på kun 1,5-2,5 KM altafhængig af hvor man bor. Det må siges at være i meget bekvem cykelafstand til dem der vil pendle. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites