Jump to content
Guest Trine

Biografer i Malmø

Recommended Posts

Guest Trine

Hej Vi havde tænkt os at se Star Wars III i Malmø i weekenden. Er der nogen der har erfaringer fra de svenske biografer? Jeg gider bare ikke ende i en lille l...bif med minilærred og monolyd... Har fundet en webside hvor man kan booke 3 forskellige steder, men det er uklart for mig kvaliteten af biograferne. Biopaladset Filmbyen Royal Fyr løs :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Cinemaxx på fisketorvet styrer. Synes klart den tæver imperial. Man kan altid få billetter til de store film, da de kører dem 1 gang i timen. Det kan man ikke just sige om Imperial. Anyway, jeg har været i Biopaladset. Det var helt ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Skylder måske lige en tilbagemelding.. Vi fik rigtig gode billetter i Royal, fin lyd og god størrelse sal. Dog et par minussser... Salen er efter min mening ikke stejl nok. Jeg sad bag en høj mand, og måtte trods mine 1,76 leve med en hårtot nederst på lærredet:sad: For det andet var salen fuld af børn (under 10 år) hvis forældre synes det er helt ok at oversætte hele filmen til svensk for de små poder :mad: Men det kunne man vel også have oplevet i København....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites