Guest Trine Anmeld indhold Skrevet June 1, 2005 Hej Vi havde tænkt os at se Star Wars III i Malmø i weekenden. Er der nogen der har erfaringer fra de svenske biografer? Jeg gider bare ikke ende i en lille l...bif med minilærred og monolyd... Har fundet en webside hvor man kan booke 3 forskellige steder, men det er uklart for mig kvaliteten af biograferne. Biopaladset Filmbyen Royal Fyr løs Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2005 Royal er så vidt jeg husker den største af de 3, men ingen af dem slår naturligvis Imperial. Skal selv se SW 3 på lørdag i Imperial :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2005 Imperial i DK slår til gengæld heller ikke Kino Palæet i Lyngby (hvis det er lyd/surround) man går op i ..........kender desværre ingen biffer i SE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2005 Mette, det er da noget sludder, Kino Palæet i Lyngby blegner da i forhold til Imperial i mine øjne (og ja har været der). Det nærmeste man kommer er Cinemaxx på Fisketorvet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2005 Ja, Cinemaxx på fisketorvet styrer. Synes klart den tæver imperial. Man kan altid få billetter til de store film, da de kører dem 1 gang i timen. Det kan man ikke just sige om Imperial. Anyway, jeg har været i Biopaladset. Det var helt ok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2005 Credde: Sorry...........er på ingen måde enig. Række 9/10 i midten.........fås ikke bedre! Cinemaxx er heller ikke tosset, hvis man holder sig til sal 1 og 2. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 14, 2005 Skylder måske lige en tilbagemelding.. Vi fik rigtig gode billetter i Royal, fin lyd og god størrelse sal. Dog et par minussser... Salen er efter min mening ikke stejl nok. Jeg sad bag en høj mand, og måtte trods mine 1,76 leve med en hårtot nederst på lærredet:sad: For det andet var salen fuld af børn (under 10 år) hvis forældre synes det er helt ok at oversætte hele filmen til svensk for de små poder Men det kunne man vel også have oplevet i København.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2005 de svenske biografer er ikke noget at råbe hurra for, er ok til "halv kedelige film" ;) men absolut ikke til starwars mm :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites