Toft 0 Anmeld indhold Skrevet May 26, 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAH!! SÅDAN!! What a come back!! JAAAAAAAAAAAAAAAAH!! HOLD KÆFT HVOR ER JEG STOLT, OG GLAD (OG HALVSTIV)..... Så kan folk sige hvad de vil, jeg kan leve resten af året på denne glade aften! Har fanme ventet 20 år, og endelig NU!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAH!! When you walk through a storm Hold your head up high And don't be afraid of the dark At the end of the storm There is a golden sky And the sweet silver song of a lark Walk on through the wind Walk on through the rain Tho' your dreams be tossed and blown Walk on, walk on With hope in your heart And you'll never walk alone You'll never walk alone Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2005 tosse ... tsk tsk :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2005 Er det noget med noget fodbold eller noget ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 26, 2005 Hahahahahahahahahahaha Steen.... Det var vist noget med Ystad's serie4 hold kæmpede bravt imod Svedala Lions.... Det blev vist afgjort på straffe i den forkortede spilletid.... ;) Er det noget med noget fodbold eller noget ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Michael Stilling Anmeld indhold Besvaret May 26, 2005 Hej Toft JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH !!!! We did it ! Det er fuldstendig vildt det her - jeg har fulgt den club i 20 år som du og nu er vi tilbage - hvor var det fedt at se kun 25 årige Gerrard, med det enorme over blik var både her og der og alle vegne, i slutningen af forlænget spilletid også en af de bedste forsvarsspillere :-) Fantastisk Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2005 Hej Toft JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH !!!! We did it ! Det er fuldstendig vildt det her - jeg har fulgt den club i 20 år som du og nu er vi tilbage - hvor var det fedt at se kun 25 årige Gerrard, med det enorme over blik var både her og der og alle vegne, i slutningen af forlænget spilletid også en af de bedste forsvarsspillere :-) Fantastisk Michael Jeg har nu godt nok fulgt Liverpool i 26 år ;) Men det jeg mente er, at det er 20 år siden vi sidst har været i CL-finalen (eller Europa Cup for mesterhold som det hed den gang, nu er det jo bare Money League). http://www.goals.nildram.co.uk/GOALS/liverpool.presentation.wmv Tjek ovenstående link ud, og håret rejser sig, øjnene bliver våde, og klumpen i halsen svulmer op :th2: JAAAAAAAAAAAAAAAAH!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2005 Ikke at jeg ser det store fodbold...men at vinde en kamp man er bagud 0-3 ved halvleg på - det er eddermame klasse! (...og det stik modsatte af Milan - hvad skete der lige for dem? *lol*) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2005 Jeg har nu godt nok fulgt Liverpool i 26 år ;) Men det jeg mente er, at det er 20 år siden vi sidst har været i CL-finalen (eller Europa Cup for mesterhold som det hed den gang, nu er det jo bare Money League). http://www.goals.nildram.co.uk/GOALS/liverpool.presentation.wmv Tjek ovenstående link ud, og håret rejser sig, øjnene bliver våde, og klumpen i halsen svulmer op :th2: JAAAAAAAAAAAAAAAAH!! Tja som kæmpestor JUVE fan kan jeg kun sige tak, fordi i slog vores rivaler ud og gjorde deres sæson til en kæmpe fiasko, tillykke herfra.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2005 Tja som kæmpestor JUVE fan kan jeg kun sige tak' date=' fordi i slog vores rivaler ud og gjorde deres sæson til en kæmpe fiasko, tillykke herfra....[/quote'] Oh du er en mand efter mine ord. JUVE er GUD - er også kæmpestor fan af dem. Der mangler jo kun 2 mesterskaber til, så får de den 3. stjerne på trøjen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2005 Jeg må nok erkende at jeg ikke er den store Liverpool fan. Men når man slår både Juventus og Chelsea i kvart og semi finalen, samt vender et 3-0 nederlag til 3-3 mod Milan i finalen på seks minuter for derefter at vinde på straffe!!!! Ja, så har man sku' fortjent det. Så STORT tilykke med Champions League titlen LIVERPOOL. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2005 Oh du er en mand efter mine ord. JUVE er GUD - er også kæmpestor fan af dem. Der mangler jo kun 2 mesterskaber til, så får de den 3. stjerne på trøjen :-) 3 stjerner på en klubtrøje betyder at man har vundet lands mesterskabet mellem 30 og 39 gange (1 stjerne for hver 10. mesterskab). Så Liverpool mangler altså at vinde det engelske mesterskab mindst 23 gange før de får 3 stjerner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2005 Oh du er en mand efter mine ord. JUVE er GUD - er også kæmpestor fan af dem. Der mangler jo kun 2 mesterskaber til, så får de den 3. stjerne på trøjen :-) yes bliver helt kanon, og en enkelt coppa italia sejr mere så er vi oppe på 10 der også... Gad vide hvad de så finder på.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites