larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2005 Hvor lang tid tager det??? Cirka en time til Fieldsafkørslen. Vi bor på den "forkerte" side af Eslöv ift Lund ellers var det vel cirka 20 minutter mindre. Indrømmet, det er en pæn bid vej - men det er OK når vi er to der kører sammen. Nu bliver vi hvor vi er i nogen år, så må vi se om vi bliver trætte af det til når fruen er færdiguddannet og får et "rigtigt" arbejde (og løn...) - så skulle der være basis for at købe noget tættere på broen. Men hjem til lille Danmark kommer vi nok ikke lige foreløbig... Der er bare ikke SÅ meget af det vi helst vil bo i - meget landlige omgivelser, hestegård, mm - så det kan godt tage lidt tid at finde en værdig afløser. Her hvor jeg sidder nu kontoret på første sal har jeg panoramaudsigt ud over vores marker og tæt voksende skov bagved dér. Fra noget af grunden kan man se ét nabohus, det er alt. Alt er grønt, det vælter rundt med fugle og fugleunger udenfor. Om morgenen kan man se råvildtet ude på vores marker. I skovene bag om huset kan man jage vildsvin. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret June 12, 2005 Betaler som følger: 16.000 SEK årligt hos IF for min Porsche 911 Turbo fra 2002 (ikke import). 10.000 SEK årligt hos IF for Mercedes SL55 AMG fra 2003 (ikke import). 8.000 SEK årligt hos Länsforsäkringar for Golf 4 2.0 Highline fra 2002 (ikke import). Jeg er 27 år og har haft kørekort siden 1996. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 12, 2005 Ja det betyder fantastisk meget at der er luft omkring én... Cirka en time til Fieldsafkørslen. Vi bor på den "forkerte" side af Eslöv ift Lund ellers var det vel cirka 20 minutter mindre. Indrømmet, det er en pæn bid vej - men det er OK når vi er to der kører sammen. Nu bliver vi hvor vi er i nogen år, så må vi se om vi bliver trætte af det til når fruen er færdiguddannet og får et "rigtigt" arbejde (og løn...) - så skulle der være basis for at købe noget tættere på broen. Men hjem til lille Danmark kommer vi nok ikke lige foreløbig... Der er bare ikke SÅ meget af det vi helst vil bo i - meget landlige omgivelser, hestegård, mm - så det kan godt tage lidt tid at finde en værdig afløser. Her hvor jeg sidder nu kontoret på første sal har jeg panoramaudsigt ud over vores marker og tæt voksende skov bagved dér. Fra noget af grunden kan man se ét nabohus, det er alt. Alt er grønt, det vælter rundt med fugle og fugleunger udenfor. Om morgenen kan man se råvildtet ude på vores marker. I skovene bag om huset kan man jage vildsvin. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Morten K Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Betaler som følger: 16.000 SEK årligt hos IF for min Porsche 911 Turbo fra 2002 (ikke import). 10.000 SEK årligt hos IF for Mercedes SL55 AMG fra 2003 (ikke import). 8.000 SEK årligt hos Länsforsäkringar for Golf 4 2.0 Highline fra 2002 (ikke import). Jeg er 27 år og har haft kørekort siden 1996. :O Hvordan i alverden har du lavet nok grunker til at have alle de biler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Morten K Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 aaah, ejendomsmægler ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Mercedes 270 cdi 2000 import Fuld forsikring, fri km, 6950 sek. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
janlunde 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2005 Nissan Almera 1,8 årgang 2005, købt i SWE, fri km, ingen garage står "på landet" 10 minutter uden for Borås :-), alder 34 år - SEK 1.700 om året i forsikring. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2005 aaah' date=' ejendomsmægler ;-)[/quote'] Det hedder brugthusforhandler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 BMW 528IA(1998 Tysk import) 12787,-SEK pr. år. hos Salus 50.000Km pr. år Inkl. lagforsikring Holder i egen garage. Er 25 år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Johan: Du glemte en vigtig detalje...nemlig området du bor i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 DOH sorry........Oxie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Ja Oxie er ikke billigt mere.... :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Næææ men sådan er det når folk skal pille og ødelægge......jeg kan blive så sur over sådan noget.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2005 Det hedder brugthusforhandler Egentlig kan man vel kalde dem for et nøglebud. for laver de meget andet end at overleverer nøgler og tjene kassen på det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dalbjerg 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2005 VW Golf 4 - TDI 150 HK - Alder 24, mand. ligegodt 11000 med selvrisk på 5000, med plus forsikring. Fri mil, Fosie - malmö. Holder i fælles garage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2005 Jeg har lige fået tilbud på 14k sek. fra lans på min Passat:) Så blev jeg glad, for alle andre skulle have 22++:( 23 år;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2005 Kørekort hvor længe? Hvilket område? (stadig to vigtige ting når vi snakker priser ;)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites