Jump to content
Tigerlillie

Ny og forvirret.

Recommended Posts

Hej allesammen. Jeg er helt ny (bær over) og jeg har brugt en time herinde - og nåede faktisk at sende mail til Tobias, før jeg så de seneste indlæg :o - men der er en ting jeg stadig ikke kan finde ud af: Kan man finde et sted hvor man kan beregne forsikringer når man endnu ikke har et personnummer i sverige? Min kæreste skal flytte til sverige, og han vil gerne importere en bil fra Tyskland. Det kunne jo bare være rart at vide hvad man skulle regne med i forsikring og evt vægtafgift. Nogen der har gode links?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Velkommen til;) Det er, så vidt jeg ved, ret umuligt at få oplyst priser uden svensk personnummer, desværre. Mht vægtafgift så er der så vidt jeg husker tabeller inde på www.vv.se både for diesel og benzinbiler. Der skal du bare kende bilens totalvægt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik oplyst priser fra Tobias inden vi flyttede og inden jeg fik personnummer nummer. Men du er nødt til at ringe - også til andre selskaber - deres internetsider kræver så vidt jeg ved allesammen svensk personnummer. Vægtafgift - findes her: http://www.bilar.konsumentverket.se/Documents/bock_bro_fold/branslebroschyr_2005.pdf Held og lykke med flytningen.. :o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites