Guest Tanya Anmeld indhold Skrevet May 22, 2005 Hej. Jeg læste engang at Tobias var manden med billige bilforskringer, er det stadigvæk tilfælde? Jeg skal til og tegne ny forsikring da IF er steget med 6000kr om året. Uden at jeg har lavet nogen form for bil ulykke. Ja jeg har overhovedet ikke brugt dem. Så det vil glæde mig meget hvis nogen kunne hjælpe mig med at finde en billig forskring. Jeg har en MB clk fra 99, ha det tigtig godt allesammen ;-) P.S Et tlf nr. eller mail til Tobias kunne jeg godt bruge, den jeg har er åbenbart gammel, for mail retur :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret May 22, 2005 Hej. Jeg læste engang at Tobias var manden med billige bilforskringer, er det stadigvæk tilfælde? Jeg skal til og tegne ny forsikring da IF er steget med 6000kr om året. Uden at jeg har lavet nogen form for bil ulykke. Ja jeg har overhovedet ikke brugt dem. Så det vil glæde mig meget hvis nogen kunne hjælpe mig med at finde en billig forskring. Jeg har en MB clk fra 99, ha det tigtig godt allesammen ;-) P.S Et tlf nr. eller mail til Tobias kunne jeg godt bruge, den jeg har er åbenbart gammel, for mail retur :-( Hmm prøv at se tråden med overskriften "VIGTIG information om Tobias fra Salus Ansvar" ;) Han er flyttet til et andet forsikringsselskab, men han er åbentbart lidt svær at få fat i. Han har ihvertfald ikke returneret min mail ang en forsikring. If, har jeg læst flere steder, er kendt som en dyr forsikring. Ved ikke om det er rigtigt. Gå evt på www.salusansvar.se og send en forespørgsel via deres kundeservice. Min erfaring er at priserne er ok hos Salus også selvom Tobias er skiftet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Tanya Anmeld indhold Besvaret May 22, 2005 Ok, hvilken selskab er han flyttet over til? Har du mail adr.? På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2005 http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=1318&highlight=vigtig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2005 Jeg er skiftet til Trygghansa, de var 10.000 SEK billigere end folksam og salusansvar. TT'en er lige blevet skiftet ud med en Volvo S60R Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2005 TT'en er lige blevet skiftet ud med en Volvo S60R BVADR! Er heldigvis ikke misundelig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 24, 2005 Jeg gi'r 9000 om året hos IF. Det billigste jeg kunne finde for en helkasko til en ML55'er... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2005 Jeg gi'r 9000 om året hos IF. Det billigste jeg kunne finde for en helkasko til en ML55'er... Skod...det er mindre end hvad jeg giver for min passat tdi st.car hos Läns. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jesper008 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2005 Priserne afhænger jo ikke bare af bilen, men også personen, lokationen og kørte kilometer. Så den der barnlige prissammenligning/penissammenligning i spilder båndbredde på er ubrugelig og værdiløs. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 25, 2005 9000 kr hos IF for en helkasko forsikring til en 2002 ml55'er. Forsikringen er til kørsel over 3000 mil om året, samt maskinskade og alt andet teknisk der kan gå i stykker på bilen. Kasko ved skade er 3000 skr. Jeg er 34 år, min kone 32 og vi garanterede at der ikke var nogen under 25 der kørte i bilen... Jeg bor i Vellinge, har 2 børn, en tisser på 22cm og er karseklippet... Andet du vil vide, du sure stodder???? Priserne afhænger jo ikke bare af bilen' date=' men også personen, lokationen og kørte kilometer. Så den der barnlige prissammenligning/penissammenligning i spilder båndbredde på er ubrugelig og værdiløs.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Soap 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2005 528iA Touring fra 97. 2800,- SEK for Trafikförsäkring (under 10 000 km/år) Min tisser er knap så lang som Brians' , men han kører jo også ml55'er... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2005 ...og så fik vi også en tråd på SD om penis-længde. *MEGAROFL*....dét havde jeg sgu aldrig troet. Og underligt nok, så tvivler jeg ikke på SOAP og Brians udmeldinger som værende fakta. Jeg véd ikke hvorfor...men hvof´ lyve!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret May 25, 2005 Hej Kasper, jeg har også Trygghansa med det er igemmen Motor Mannen og det er f.... billigt. Har du også gennem motormannen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Rikke Anmeld indhold Besvaret June 7, 2005 Tryghansa er dyrt. De skulle have 21000kr for min MB, mens salu kunne gøre det for 9500 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Rikke Anmeld indhold Besvaret June 7, 2005 salu=salusansvar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites