Jump to content
Guest Tanya

Tobias fra salusansvar

Recommended Posts

Guest Tanya

Hej. Jeg læste engang at Tobias var manden med billige bilforskringer, er det stadigvæk tilfælde? Jeg skal til og tegne ny forsikring da IF er steget med 6000kr om året. Uden at jeg har lavet nogen form for bil ulykke. Ja jeg har overhovedet ikke brugt dem. Så det vil glæde mig meget hvis nogen kunne hjælpe mig med at finde en billig forskring. Jeg har en MB clk fra 99, ha det tigtig godt allesammen ;-) P.S Et tlf nr. eller mail til Tobias kunne jeg godt bruge, den jeg har er åbenbart gammel, for mail retur :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Hej. Jeg læste engang at Tobias var manden med billige bilforskringer, er det stadigvæk tilfælde? Jeg skal til og tegne ny forsikring da IF er steget med 6000kr om året. Uden at jeg har lavet nogen form for bil ulykke. Ja jeg har overhovedet ikke brugt dem. Så det vil glæde mig meget hvis nogen kunne hjælpe mig med at finde en billig forskring. Jeg har en MB clk fra 99, ha det tigtig godt allesammen ;-) P.S Et tlf nr. eller mail til Tobias kunne jeg godt bruge, den jeg har er åbenbart gammel, for mail retur :-(
Hmm prøv at se tråden med overskriften "VIGTIG information om Tobias fra Salus Ansvar" ;) Han er flyttet til et andet forsikringsselskab, men han er åbentbart lidt svær at få fat i. Han har ihvertfald ikke returneret min mail ang en forsikring. If, har jeg læst flere steder, er kendt som en dyr forsikring. Ved ikke om det er rigtigt. Gå evt på www.salusansvar.se og send en forespørgsel via deres kundeservice. Min erfaring er at priserne er ok hos Salus også selvom Tobias er skiftet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg gi'r 9000 om året hos IF. Det billigste jeg kunne finde for en helkasko til en ML55'er...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg gi'r 9000 om året hos IF. Det billigste jeg kunne finde for en helkasko til en ML55'er...
Skod...det er mindre end hvad jeg giver for min passat tdi st.car hos Läns.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

9000 kr hos IF for en helkasko forsikring til en 2002 ml55'er. Forsikringen er til kørsel over 3000 mil om året, samt maskinskade og alt andet teknisk der kan gå i stykker på bilen. Kasko ved skade er 3000 skr. Jeg er 34 år, min kone 32 og vi garanterede at der ikke var nogen under 25 der kørte i bilen... Jeg bor i Vellinge, har 2 børn, en tisser på 22cm og er karseklippet... Andet du vil vide, du sure stodder???? :sick::fight::eek:

Priserne afhænger jo ikke bare af bilen' date=' men også personen, lokationen og kørte kilometer. Så den der barnlige prissammenligning/penissammenligning i spilder båndbredde på er ubrugelig og værdiløs.[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

...og så fik vi også en tråd på SD om penis-længde. *MEGAROFL*....dét havde jeg sgu aldrig troet. Og underligt nok, så tvivler jeg ikke på SOAP og Brians udmeldinger som værende fakta. Jeg véd ikke hvorfor...men hvof´ lyve!? :surprise::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Hej Kasper, jeg har også Trygghansa med det er igemmen Motor Mannen og det er f.... billigt. Har du også gennem motormannen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites