Jump to content
Gio

Mere nattrafik i Malmö

Recommended Posts

05-05-20KL. 15:29spacer.gifMere nattrafik i Malmöspacer.gifI forbindelse med en større omlægning af bustrafikken den 12. juni udvider Malmö også nattrafikken. spacer.gifDen 12. juni får Malmös bybusser et nyt linienet, men også senere og tættere natturer. Trafikken på de otte hovedlinier går hvert tyvende minut frem til kl. 04 fredag- og lørdagnat, og til kl. 01 hverdagsnætter. Det skriver Skånetrafiken i en pressemeddelelse. ”Malmö får helt enkelt nattrafik, der er en storby værdig.” Det konstaterer Mattias Samuelsson, planlægger for Malmös bybusser. I juni forandres Malmös linienet yderligere, da en del holdepladser forsvinder, mens andre kommer til. Planlæggerne regner med, at det nye linienet vil betyde en forbedring for 80 procent af passagererne, og at det for højst 5 procent vil betyde en beskeden forringelse. For de øvrige bliver der ingen forandring af betydning. Alle husstande i Malmö vil få en informationsbrochure hjem i brevkassen, der viser, hvordan busserne kører i netop deres nærområde. (kilde: NFØ)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

...for ikke at tale om os der har sene aftenvagter. Jeg hang ofte på 70-100 kr-op-ad-muffen, efter ankomst til Centralen 20 min over midnat på hverdage. Ja...jeg kunne have taget cyklen...men det gjorde jeg ikke. Så hellere sidde i en varm taxa, og snakke gebrokkent svensk - kun afbrudt af en ringende mobiltelefon hvert andet minut (nej...ikke min :p) Kort sagt, så er der nu endnu mere der taler for en mulig tilbageflytning på et tidspunkt. *s*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...for ikke at tale om os der har sene aftenvagter. Jeg hang ofte på 70-100 kr-op-ad-muffen, efter ankomst til Centralen 20 min over midnat på hverdage. Ja...jeg kunne have taget cyklen...men det gjorde jeg ikke. Så hellere sidde i en varm taxa, og snakke gebrokkent svensk - kun afbrudt af en ringende mobiltelefon hvert andet minut (nej...ikke min :p) Kort sagt, så er der nu endnu mere der taler for en mulig tilbageflytning på et tidspunkt. *s*
Det er noteret ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites