Chapelle 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Svensk kusus Hejsa Jeg er netop flyttet til Helsingborg og vil ogsaa meget gerne med paa kurset. Ved I om det er blevet oprettet? Kan se det er lidt tid siden der sidst blev skrevet herinde... Mange hilsener Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2007 Hejsa Jeg er netop flyttet til Helsingborg og vil ogsaa meget gerne med paa kurset. Ved I om det er blevet oprettet? Kan se det er lidt tid siden der sidst blev skrevet herinde... Mange hilsener Christina Ja ca. 1 1/2 år siden, så det er nok forbi:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2007 Hejsa Jeg er netop flyttet til Helsingborg og vil ogsaa meget gerne med paa kurset. Ved I om det er blevet oprettet? Kan se det er lidt tid siden der sidst blev skrevet herinde... Mange hilsener Christina Kig eventuelt på www.folkuniversitetet.se De har faktisk et kursus i Helsingborg. Starter fra omkring uge 37 :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ESRA SARI GÜLHAN 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 jep vi er flere der vil med! ! ! ! har du flere oplysninger om hvad tid ? hvor det er hende ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ESRA SARI GÜLHAN 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2007 jep jeg er med på den hvor og hvornår er det ? jeg har flere veninder der vil med ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søssan 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2007 hvor og hvornår er det ? jeg har flere veninder der vil med ? Hej Prøv det link som CAC har sat ind lidt længere oppe. Har lige gjort lidt fodarbejde for dig...: http://www.folkuniversitetet.se/templates/ArrFind.aspx?id=2341 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites