MultiTabs 10 Anmeld indhold Skrevet May 16, 2005 Hejsa Findes der nogle STORE supermarkeder med det store brede sortiment, som fx kvickly xtra, føtex og bilka ? Jeg var inde i malmborgs i mobilia, og de var for det første dyrer og for det andet havde de ikke ret meget at byde på af ting som husholdningsgenstande, porcelæn, el-artikler, osv... Jeg mangler stadig en del i min lejlighed, og jeg gider ik slæppe ting med i TOG og BUS fra danske supermarkeder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2005 Der findes City Gross, de har en hel del, den ligger vidst nok ude i Rosengården.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2005 Der findes City Gross' date=' de har en hel del, den ligger vidst nok ude i Rosengården..[/quote'] Citygross og de ovennævnte supermarkeder er 2 vidt forskellige steder, i CG. har de varer til husholdningen, lidt legetøj og ikke meget andet... CG. koncentrere sig hovedsagligt om salg af madvarer i store mængder! Kender ikke noget i malmø der minder om nogen af de 3. Men der mangler godt nok noget a la Bilka! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MultiTabs 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2005 har rosengård centeret en hjemmeside? så man kan se hvilke butikker der ellers er der? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2005 Coops i Jägersro Centeret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2005 Coops i Jägersro Centeret Dyrt som F.....! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2005 Hejsa Findes der nogle STORE supermarkeder med det store brede sortiment, som fx kvickly xtra, føtex og bilka ? Jeg var inde i malmborgs i mobilia, og de var for det første dyrer og for det andet havde de ikke ret meget at byde på af ting som husholdningsgenstande, porcelæn, el-artikler, osv... Jeg mangler stadig en del i min lejlighed, og jeg gider ik slæppe ting med i TOG og BUS fra danske supermarkeder Prøv denne side, de har et stort udvalg af næsten alt. http://www.ekostormarknad.se/StoreShow.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2005 Der skulle vist komme en Ica Maxi i Malmö. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2005 Mens vi venter på at de åbner i Malmö, så prøv Ica Maxi ved Center syd som ligger mellem Malmö og Landskrona lige ved E6 motorvejen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2005 Mens vi venter på at de åbner i Malmö' date=' så prøv Ica Maxi ved Center syd som ligger mellem Malmö og Landskrona lige ved E6 motorvejen.[/quote']Præcis....lige dét jeg var ved at skrive. Det er bare ligeud og til højre - lige ca. deromkring hvor Geiger-Müller-røret går amok :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret May 17, 2005 Coops i Järgersro.... Så er det altså hellere ikke dyrere. De har en del af de ting du efterlyser Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2005 Jeg tror Willyy er det billigste sted og de har det meste! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2005 Jeg tror Willyy er det billigste sted og de har det meste! Willys har ikke køkkenudstyr, Radio/TV, sko, tøj, bøger/CD o.l. Willys er kun mad o.l. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2005 Willys har køkkenudstyr' date=' Radio/TV/CD o.l. Willys er kun mad o.m.m.[/quote'] Willys har køkkenudstyr, Radio/TV/CD o.l. Willys er kun mad o.m.m Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2005 Hold da helt fest, hvor er jeg heldig i dag. Der skulle selvfølgelig stå Willys har IKKE.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret May 17, 2005 Hold da helt fest' date=' hvor er jeg heldig i dag. Der skulle selvfølgelig stå Willys har IKKE....[/quote'] Jeg tror nu du skrev "ikke" i første omgang.. Men der findes Willys med det udvalg Thomas skriver. Det er bare ikke alle Willys der har det fulde sortiment... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2005 Jeg tror nu du skrev "ikke" i første omgang.. Men der findes Willys med det udvalg Thomas skriver. Det er bare ikke alle Willys der har det fulde sortiment... Hej Moerke, tak for undsætningen, ja, jeg havde skrevet IKKE. Men hvor ligger der en WILLYs "med det hele"? Sådan en har jeg endnu ikke set. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2005 Willys i Ystad (i den østlige ende af E65 - derfra hvor man tager færgen til Bornholm ;)) har nok ikke "det hele" - men det meste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2005 synes også at Willy's på Celsiusgatan har det meste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2005 synes også at Willy's på Celsiusgatan har det meste. Kenneth, WILLYs på Celciusgatan har da hverken tøj, sko, radio/TV eller køkkenudstyr. Så har de ihvertfald fået det inden for de sidste 14 dage. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MultiTabs 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2005 Hvad er åbningstiderne for rosengård centret?? hurry please Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Helle 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2005 Hej.. Der er også Willys, som også hovedsageligt sælger madvarer, men der er også kommet en afdeling med alt muligt andet (køkkengrej osv.) Og så er den faktisk billig :) (I hvert fald med madvarerne). Se på www.willys.se. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2005 Hej.. Der er også Willys, som også hovedsageligt sælger madvarer, men der er også kommet en afdeling med alt muligt andet (køkkengrej osv.) Og så er den faktisk billig :) (I hvert fald med madvarerne). Se på www.willys.se. Øhh!!!Har du slet ikke læst nogen af ovenstående tråde??? Willys er vist det der er nævnt flest gange:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Helle 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2005 Jeg er vist ikke blevet helt kendt med denne nye side. Jeg havde ikke set at der var to ekstra sider med indlæg.... Sorry sorry Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites