Jump to content
MultiTabs

store supermarkeder?

Recommended Posts

Hejsa Findes der nogle STORE supermarkeder med det store brede sortiment, som fx kvickly xtra, føtex og bilka ? Jeg var inde i malmborgs i mobilia, og de var for det første dyrer og for det andet havde de ikke ret meget at byde på af ting som husholdningsgenstande, porcelæn, el-artikler, osv... Jeg mangler stadig en del i min lejlighed, og jeg gider ik slæppe ting med i TOG og BUS fra danske supermarkeder :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der findes City Gross' date=' de har en hel del, den ligger vidst nok ude i Rosengården..[/quote'] Citygross og de ovennævnte supermarkeder er 2 vidt forskellige steder, i CG. har de varer til husholdningen, lidt legetøj og ikke meget andet... CG. koncentrere sig hovedsagligt om salg af madvarer i store mængder! Kender ikke noget i malmø der minder om nogen af de 3. Men der mangler godt nok noget a la Bilka!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa Findes der nogle STORE supermarkeder med det store brede sortiment, som fx kvickly xtra, føtex og bilka ? Jeg var inde i malmborgs i mobilia, og de var for det første dyrer og for det andet havde de ikke ret meget at byde på af ting som husholdningsgenstande, porcelæn, el-artikler, osv... Jeg mangler stadig en del i min lejlighed, og jeg gider ik slæppe ting med i TOG og BUS fra danske supermarkeder :lol:
Prøv denne side, de har et stort udvalg af næsten alt. http://www.ekostormarknad.se/StoreShow.aspx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mens vi venter på at de åbner i Malmö' date=' så prøv Ica Maxi ved Center syd som ligger mellem Malmö og Landskrona lige ved E6 motorvejen.[/quote']Præcis....lige dét jeg var ved at skrive. Det er bare ligeud og til højre - lige ca. deromkring hvor Geiger-Müller-røret går amok :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...

Coops i Järgersro.... Så er det altså hellere ikke dyrere. De har en del af de ting du efterlyser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Hold da helt fest' date=' hvor er jeg heldig i dag. Der skulle selvfølgelig stå Willys har IKKE....[/quote'] Jeg tror nu du skrev "ikke" i første omgang.. Men der findes Willys med det udvalg Thomas skriver. Det er bare ikke alle Willys der har det fulde sortiment...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror nu du skrev "ikke" i første omgang.. Men der findes Willys med det udvalg Thomas skriver. Det er bare ikke alle Willys der har det fulde sortiment...
Hej Moerke, tak for undsætningen, ja, jeg havde skrevet IKKE. :rolleyes: Men hvor ligger der en WILLYs "med det hele"? Sådan en har jeg endnu ikke set. :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
synes også at Willy's på Celsiusgatan har det meste.
Kenneth, WILLYs på Celciusgatan har da hverken tøj, sko, radio/TV eller køkkenudstyr. Så har de ihvertfald fået det inden for de sidste 14 dage. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej.. Der er også Willys, som også hovedsageligt sælger madvarer, men der er også kommet en afdeling med alt muligt andet (køkkengrej osv.) Og så er den faktisk billig :) (I hvert fald med madvarerne). Se på www.willys.se.
Øhh!!!Har du slet ikke læst nogen af ovenstående tråde??? Willys er vist det der er nævnt flest gange:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites