Jump to content
Guest jazzper

Serviceværksted og efterfakturering

Recommended Posts

Guest jazzper

Hej Guys! For seks uger siden var jeg til service hos MB med min bil - jeg betalte 12000 kr ved kasse 1 for dette service og smuttede hjem. Nu er der så kommet en faktura på yderligere dele de har skiftet, uden en forklaring! Jeg ringer og hører hvad det er for noget, og de siger at de glemte at tage betaling for et oliefilter og nogle andre ting - 3000 kr. ekstra! Hva' - skal man betale denne? Jeg har ikke nogen mulighed for at tjekke om de egentlig har skiftet delene, og så kan de jo blive ved og ved og ved med at sende faktura. Det er (endnu engang) MB i Fosie, der har lavet ged i det.... Hvad er jeres mening nach?? /Jesper Kimer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde samme oplevelse ved et serviceeftersyn hos MB, hvor de "efterfakturerede" DEK 1.200. Jeg bad dem rende og hoppe, skrev et brev hvor jeg også klagede over deres øvrige uduelighed, og fik en pæn undskyldning fra deres kundechef - og "efterfakturaen" blev annulleret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg fik en fast pris på service til min ML55'er på ca. 5500 incl moms. Jeg er da glad for at jeg ikke kørte ud til dem... Men fik det lavet "orange"...

Havde samme oplevelse ved et serviceeftersyn hos MB' date=' hvor de "efterfakturerede" DEK 1.200. Jeg bad dem rende og hoppe, skrev et brev hvor jeg også klagede over deres øvrige uduelighed, og fik en pæn undskyldning fra deres kundechef - og "efterfakturaen" blev annulleret.[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik et fint brev fra MB i Malmö i går - nu tilbyder de "Express Service" a'la Audi.. Måske håb forude?? Der er i øvrigt åbent hus i weekenden med en masse "gode tilbud" - bl.a. "bjuder" de på arbejdslønnen i Express Service....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Jeg blev så træt af de jubeltosser ude hos MB i Malmø, at jeg fandt www.eminsauto.dk inde på Nørrebro istedet for. Han er en lidt stresset fætter, men tingene bliver lavet 100%, og han kender bilerne. Det er faktisk en Taxavognmand som driver et MB værksted. Han har også MB licensnummer, som skrives i bogen til service, dvs det er faktisk autoriseret. Havde mystiske bankelyde i min dieselmercer på et tidspunkt, og MB Malmø ville skifte alle dyserne for 2500+ x6 + arbejdsløn. Emin så på sagen...grinede og sagde det bare var slagger, og hentede 2 små flasker additiv ude på lageret. Den ene røg i tanken med det samme, og den anden ved næste tankning. Det kom derefter den smukkeste summen fra den dieselmotor, allerede inden for den første tank. 2x ....tror jeg gav 50 kr stk. Tror en taxavognmand kender dieselMBerne bedre, end benzinmekanikkerne i Malmø. Alternativet.... 6 nye dyser hos MB Malmø....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites