Admin 12 Anmeld indhold Skrevet May 11, 2005 Er der nogle der har handlet i den nye Cheapy i Malmö ? Er det noget der dur ? Jeg har sat vores varer op i flere butikker med aldrig prøvet at handle der. Jag kan godt undre mig over at der hverken er en Cheapy eller Silvan i Helsingborg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Hvilke varer er det dit firma sælger via Cheapy? Nu skal man jo passe på hvad man siger, for ikke at fornærme folk ;) Men jeg synes godt nok det virker som lidt af et over-discount sted, den forretning der. Lidt ligesom Rusta, som jeg heller ikke fatter hvem der handler der, og hvorfor de gør det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Jeg var i Cheapy i lørdags for at kigge på tapet/maling/værktøj til at sætte en ny lejlighed i stand. Tror kun det er det mest basale så som afdæknings papir, tape, spande olign jeg vil købe der. Hvis du nævner hvad du sælger, skal jeg sige om jeg så det. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Hvilke varer er det dit firma sælger via Cheapy? Nu skal man jo passe på hvad man siger, for ikke at fornærme folk ;) Men jeg synes godt nok det virker som lidt af et over-discount sted, den forretning der. Lidt ligesom Rusta, som jeg heller ikke fatter hvem der handler der, og hvorfor de gør det Auto/Cykeltilbehør. Ja, hvis det er ligesom Rusta er det ikke så godt. Det er noget rod. Cheapy er beregnet som en lavpris-udgave af Silvan, så lidt rod, må man forvente ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 ...Cheapy er beregnet som en lavpris-udgave af Silvan' date=' så lidt rod, må man forvente ;)[/quote'] Er Silvan ikke lavpris i forvejen? Så lavpris af en lavpris, så er det godt nok billigt:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2005 Nå nu fik jeg endelig selv set den. Jeg synes ikke der er rodet. Specielt ikke i forhold til Rusta HBG. Discount ja, men det er også meningen. Det skulle ikke genere mig hvis de fik banket en op heromkring også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2005 Nå nu fik jeg endelig selv set den. Jeg synes ikke der er rodet. Specielt ikke i forhold til Rusta HBG. Discount ja' date= men det er også meningen. Det skulle ikke genere mig hvis de fik banket en op heromkring også. 9 ud af 10 gange hænger pris på kvalitet sammen, og det ved man jo godt ;) Det er også kun dig selv, der tidligere i tråden har nævnt ordet "rod" ;) Det kan også blive for discount, og det synes jeg ærlig talt at Cheapy er et eksempel på (ligesom Rusta). Det er ligesom at det er total trendy, hvis man kan sælge noget der er overbilligt, og så gør det i øvrigt ikke noget hvad det er man sælger, bare det er "billigere" end discount Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2005 Det er også kun dig selv' date=' der tidligere i tråden har nævnt ordet "rod" ;) [/quote'] Nå ja det var det også, men det er så fodi at min Rusta netop er en stor rode bunke Det er desværre trenden at det skal være så billigt som muligt. Jeg er heller ikke den store Netto-fan. Livet er for kort til at stå i kø Nej den køber jeg ikke. Jeg vil nærmere sig 50/50. Hvilket gør det kanon svært at være forbruger. Eksempelvis køber vi cykeludstyr fra Kildemoes og sætter vores eget mærke på, så det kan sælges billigt i supermarkederne. Den slags er der mange eksempler på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2005 Nej den køber jeg ikke. Jeg vil nærmere sig 50/50. Hvilket gør det kanon svært at være forbruger. Eksempelvis køber vi cykeludstyr fra Kildemoes og sætter vores eget mærke på, så det kan sælges billigt i supermarkederne. Den slags er der mange eksempler på. Ok, 9/10 var måske lidt højt sat så.. Omvendt, et godt eksempel på at pris og kvalitet ikke altid hænger sammen, må være danske B&O :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites