Admin 12 Anmeld indhold Skrevet May 10, 2005 Nu er det jo positivt for Skåne og for Sjælland at der kommer en ny Biltema i Malmö. Så kan man endelig slippe for at handle i det møghul af en butik der er Biltema Helsingborg. Jeg har set nogle misholdte butikker i min tid, men dette må være Nordvest-skånes største katastrofe af et varehus. Den er grim og rodet, men værst af alt de har ALDRIG varene hjemme. Jeg handler der meget nødigt og har ikke købt noget der længe, men en kollega bad mig, så jeg måtte jo trave derovre, kun for at opdage at den kun var blevet endnu grimmere. Det ligner noget man ville forvente at finde i det tidligere DDR. De havde selvfølgelig kun 1 af de 4 ting jeg skulle have og sådan er det HVER gang. Jeg kan huske da jeg flyttede herover var der en forside artikel hvor indehaveren sagde at hans butik var den af Biltema'erne er gik dårligst og at det var fordi at kommunen ikke klippede buskadset ud mod motorvejen. Jeg har en anden teori: "Fyld for helvede nogle varer på hylderne !!" Før i tiden blev der næste snakket mere dansk end svensk derovre og der var masser af danske biler på parkeringen. Sådan er det slet ikke mere. Hvem gider at tage turen fra Danmark, når man aldrig kan få det man skal have. Heldigvis er det ikke sådan generelt i Biltema, da det er en frivillig kæde. Eksempelvis er Halmstad en butik af en helt anden kaliber, så man kan håbe at Biltema Malmö bliver ligeså god, for hvis Helsingborg er forbilledet kan det kun gå galt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2006 Nu har jeg så været en tur i den nye Biltema i Malmö og det er jo en helt anden butik end den møjdynge i Helsingborg. Her er der plads til at bevæge sig og plads til at have masser af varer på hylderne. Det er ligefør man skulle køre til Malmø når man skal bruge noget fra Biltema. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites