Steffen 10 Anmeld indhold Skrevet May 4, 2005 Hey. Hvis jeg nu vælger at få arbejde her i Sverige som autolakere (er udlært nu her) hvor meget skal jeg så regne med at ha til mig selv om måneden? Hvad ligger timelønnen sådan ca. på som håndværker herovre i forhold til KBH? Og vil det ku betale sig at pendle hver dag... Har kigget lidt rundt omkring men ku ikke lige finde noget om lønninger i sverige... På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2005 Hey. Hvis jeg nu vælger at få arbejde her i Sverige som autolakere (er udlært nu her) hvor meget skal jeg så regne med at ha til mig selv om måneden? Hvad ligger timelønnen sådan ca. på som håndværker herovre i forhold til KBH? Og vil det ku betale sig at pendle hver dag... Har kigget lidt rundt omkring men ku ikke lige finde noget om lønninger i sverige... På forhånd tak Hej! Jeg er flymekaniker og prøvede for sjov at søge job i Sturup for 2 år siden... Det kom jeg dog hurtigt fra da jeg ville gå knap 15.000 ned i løn kontra min hyre i Kastrup. plus at jeg oven i købet skulle arbejde mere :( Lønninger er SE er temmelig lave i forhold til DK er mit indtryk. Det kan godt være skatten er lavere men alligevel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Andreas Anmeld indhold Besvaret May 5, 2005 Hey. Hvis jeg nu vælger at få arbejde her i Sverige som autolakere (er udlært nu her) hvor meget skal jeg så regne med at ha til mig selv om måneden? Hvad ligger timelønnen sådan ca. på som håndværker herovre i forhold til KBH? Og vil det ku betale sig at pendle hver dag... Har kigget lidt rundt omkring men ku ikke lige finde noget om lønninger i sverige... På forhånd tak Hej Steffen, hvis du er interesseret i at tjene lidt håndøre, så har jeg en tjans til dig, da min bil skal have en omgang lak. Ellers kan du måske anbefale nogen der kan klare det? Skriv hvis det har interesse. Mvh Andreas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steffen 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2005 Kenneth - Det var sq da noget af en forskel Hvis det bare er halv så stor forskel som autolakere tror jeg bare jeg nupper broen hver dag :) Andreas - Der hvor jeg står i lære nu er de ikke aaalt for glade for fusk men hvis jeg finder arbejde hurtigt i KBH kan vi da sagtens finde ud af noget ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2005 Kenneth - Det var sq da noget af en forskel Hvis det bare er halv så stor forskel som autolakere tror jeg bare jeg nupper broen hver dag :) Andreas - Der hvor jeg står i lære nu er de ikke aaalt for glade for fusk men hvis jeg finder arbejde hurtigt i KBH kan vi da sagtens finde ud af noget ;) Det lyder godt Steffen. Du siger bare til. Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steffen 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2005 Lige nyt spørgsmål: Hvad med fradrag på bolig osv, er det det samme hvis jeg nu har en lejlighed i Sverige som hvis jeg havde en i KBH? Jeg er ikk skide meget inde i alt det der pjat der så bær over med mig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dalbjerg 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2005 Steffen: Forstår ikke helt hvad du mener, men mener du at du har optaget et lån i en svensk bank, kan du trække renten fra i danmark, om du har mere end 75% af din indtægter i danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites