Steffen 10 Anmeld indhold Skrevet May 3, 2005 Evening ladies... Nu er det nok ikke så nemt at svare på, men hvordan ser det ud med at ha biler holdene på gaderne i Helsingborg? Er det ligesom de større byer i DK hvor der kun står et chassis tilbage hvis du lader bilen stå natten over eller er det mere moderat? Og kan man leje garager nogen steder i eller omkring Helsingbor? Skal til at købe lejlighed der og der kommer bilen jo nok til at holde på gaden. På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morsing 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2005 Nu har jeg boet i Helsingborg i snart 2 måneder og jeg har kun set et tilfælde hvor en bil er blevet tømt for alt af værdi. I den forening jeg bor i er der mulighed for at leje en plads i en parkeringskælder, så prøv at undersøge med din boligforening hvad de har af muligheder. Hvor i helsingborg skal du flytte hen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steffen 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2005 Jeg venter på den rigtige lejlighed dukker op :) Den skal bare ligge i Helsingborg eller omegn... Men så vil jeg da gå efter noget med parkeringsmuligheder. Forresten nu jeg spørger alligevel hvordan foregår det så når jeg nu henter en bil i England og skal ha den indregistreret? Og hvordan er reglerne med tuning? Er det alt hvad man kan på std. blok sålænge bremser er optimeret? På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites