Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet May 3, 2005 Jeg kunne godt tænke mig en detaljeret kørevejledning... Jeg gider nemlig ikke trille rundt på de flade veje her i det sydligste af det sydlige Skåne... :p Har hørt noget om noget lækkert terræn oppe ved Lund... Kunne være lækkert, hvis der var nogen der havde noget info?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2005 Hej Brian! Du kan hos "Skånetrafiken" købe en lille grøn bog med en hel del (vistnok 25) cykelturforsklag i Malmö's omegn. Så vidt jeg husker koster den sek. 75:- M.v.h. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 3, 2005 Tak Ulmus. Det vil jeg lige tage en kigger på... Hvis der nu skulle gemme sig andre med yderligere info, bedes de undlade at holde sig tilbage med at øse af deres viden omkring dette, for nogle svedige, emne... Hej Brian! Du kan hos "Skånetrafiken" købe en lille grøn bog med en hel del (vistnok 25) cykelturforsklag i Malmö's omegn. Så vidt jeg husker koster den sek. 75:- M.v.h. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret May 24, 2005 Hej Brian, her i Lund er de fleste bakker inde i byen :-) Hvis du vil have et kuperet terræn så skal du nok ud til en af åserne. Nord for hovedvejen (E65) mellem Svedala, Ystad og Sjöbo er et fint kuperet terræn, det er Rommelåsen, det er nok det nærmeste til malmö og der er da lidt bulet. Men tager du ud til Ringsjö'en så er det meget kuperet, det er Söderåsen der hersker der. Det er det landkab mange danskere drømmer om. Hvis du tager motorvejen forbi Lund, drejer fra mod Höör og igen lige før du når Ringsjöen drejer du mod Södre Munkarp så har du landskabet du nok søger. Der er ca 25 km. fra Lund til Ringsjöen Lidt længere nordpå ved Ljungbyhed, er det en nationalpark og jeg kender ikke reglerne med cykler. Men god tur Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2005 Brian, du kan også prøve at kigge lidt på www.soderasen.se og http://www.frilufts.se/bjerred/strovare/strovare_utflyktsmal.htm Der er gode turforslag til cykelture. Rigtig god tur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 24, 2005 Tak for det allesammen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites