MultiTabs 10 Anmeld indhold Skrevet April 28, 2005 hvor kan må få fat i sådan en?? :p Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2005 www.gulasidorna.se Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MultiTabs 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2005 Når man køber en andelsbolig, hvem har så ansvaret for at udskifte låsen på døren?? er det foreningen eller køberen? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2005 Taler vi bostadsrät? Så er det vist køber. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MultiTabs 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2005 ja, bostadsrätt! Ok... og hvad ligger prisen på ca. at få fixet sådan en lås? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2005 ...og hvad ligger prisen på ca. at få fixet sådan en lås? Det kommer nok til at ligge et sted mellem lige i overkanten og rasende dyrt, men hvorfor bruge penge på det? Bor der forbrydere i lejligheden nu? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MultiTabs 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2005 tør du give et bud?? Mægleren sagde at der intet garanti var for at der ikke fandtes nøgler udover de sæt jeg fik udleveret til min lejlighed.....så man ved jo aldrig hvem hvem og HVEM der har haft og stadig har en nøgle til huset... so better be sure and change the LÅS, u know :p Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2005 Selvfølgelig er der ikke nogen garanti, men herregud... Det er da en af de ting, jeg altid har været for nærig til at ofre penge på. Ærgerligt for dig, hvis du skifter låsen ud, og de så bryder ind alligevel - nogen af dem kan godt være på den måde... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MultiTabs 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2005 Hallo, hvem taler om nærighed?? jeg ville bare have en ca. pris, så jeg ved hvormeget jeg skal af med til det formål. Der er jo en del udgifter at holde styr på i hverfald lige i starten. Jeg kan selvfølgelig godt ringe rundt til låsesmedene og høre ad, men der er så meget andet herfra forummet som kan ordnes andre steder. Men jeg går da udfra at forummet her er til at hjælpe hinanden med informationer osv. - det skader vel ikke? Og nej, der er hellere ingen garanti for at der sker et indbrud selv efter et låseskift, men det er da latterligt IKKE at gøre det af den grund. Jeg kan oplyse at jeg har fået omrking ti af de samme nøgle indtilvidere og forleden dukkede der 2 nye op, som jeg endnu ikke ved hvor er fra. De kom ind af postkassen! Det er da ikke særlig trygt vel?! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2005 Det er lidt lettere at overbevise forsikringen om at der har været indbrud, hvis tyvene ikke har haft en nøgle ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2005 hvor kan må få fat i sådan en?? :p der ligger en stor låse forretning på Nobelvägen 17 stykker, lige ved siden af Statoil. Låscentralen hedder de. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
miaws 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2010 du kan finde en lokal låsesmed her :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alexzuz 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2010 Vi skiftede også alle tre låse i vores rækkehus da vi flyttede. Man ved nemlig ikke hvor mange sæt nøgler der er i omløb. Vi fik skiftet 3 låse til dansk RUKO 6 stifts banditter til 1800 dkr tror jeg det blev... og det var via en kammerats kammerat...Send en PM hvis du er interesseret Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2010 du kan finde en lokal låsesmed her :)Det er vist ikke helt lokalt' date= eftersom det er et dansk firma, og forespørgslen kom fra svensk side....i 2005! ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites