Jump to content
MultiTabs

Låsesmed

Recommended Posts

...og hvad ligger prisen på ca. at få fixet sådan en lås?
Det kommer nok til at ligge et sted mellem lige i overkanten og rasende dyrt, men hvorfor bruge penge på det? Bor der forbrydere i lejligheden nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:surprise::scared: tør du give et bud?? Mægleren sagde at der intet garanti var for at der ikke fandtes nøgler udover de sæt jeg fik udleveret til min lejlighed.....så man ved jo aldrig hvem hvem og HVEM der har haft og stadig har en nøgle til huset... so better be sure and change the LÅS, u know :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig er der ikke nogen garanti, men herregud... Det er da en af de ting, jeg altid har været for nærig til at ofre penge på. Ærgerligt for dig, hvis du skifter låsen ud, og de så bryder ind alligevel - nogen af dem kan godt være på den måde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hallo, hvem taler om nærighed?? jeg ville bare have en ca. pris, så jeg ved hvormeget jeg skal af med til det formål. Der er jo en del udgifter at holde styr på i hverfald lige i starten. Jeg kan selvfølgelig godt ringe rundt til låsesmedene og høre ad, men der er så meget andet herfra forummet som kan ordnes andre steder. Men jeg går da udfra at forummet her er til at hjælpe hinanden med informationer osv. - det skader vel ikke? Og nej, der er hellere ingen garanti for at der sker et indbrud selv efter et låseskift, men det er da latterligt IKKE at gøre det af den grund. Jeg kan oplyse at jeg har fået omrking ti af de samme nøgle indtilvidere og forleden dukkede der 2 nye op, som jeg endnu ikke ved hvor er fra. De kom ind af postkassen! Det er da ikke særlig trygt vel?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skiftede også alle tre låse i vores rækkehus da vi flyttede. Man ved nemlig ikke hvor mange sæt nøgler der er i omløb. Vi fik skiftet 3 låse til dansk RUKO 6 stifts banditter til 1800 dkr tror jeg det blev... og det var via en kammerats kammerat...Send en PM hvis du er interesseret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...