Jump to content
Totter

Brætspil

Recommended Posts

Jeg har selv RISK, men er klar på at prøve nogle af de andre der er nævnt, især Diplomacy. Er der nogen der har prøvet "Don" ? Jeg kan få fat i det ved lejlighed, hvis der er nogen der er interresseret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kunne eventuelt ligge det 1 oktober? Samme dag som poker, jeg har i hvert fald en ide om poker skal spilles sent aften og helst nat :) Så hvis vi siger brætspil først på dagen, og så kan folk tage hjem eller komme til senere på aftenen. F.eks. Brætspil fra 11:00 1. oktober til cirka en 18 tiden. Mener i hvert fald at kunne huske at 3-4 stykker fra brætspilsdagen sidst var klar på poker, så det kunne jo være lidt smart...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ jeg prøvede bare at komme med 2 dage hvor jeg i hvert fald kan. Så kan vi jo lave en deadline til 24 september og der hvor flest folk kan, der ligger vi dagen...Men som udgangs punkt håber vi på 1 oktober?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er i London den weekend der, så jeg kan heller ikke. Til gengæld vil jeg lige indskyde at der er Danmark-Grækenland den 8/10, og TV2 sender kampen. Så måske du ikke skal regne med for mange tilmeldinger den lørdag, med mindre du ændre programmet til "øl, mad, øl, landskamp, øl, øl, bytur" ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ene udelukker jo ikke det andet. Jeg havde regnet med øl, mad, øl, brætspil, øl, øl, bytur... Nu bliver det vel så bare øl, mad, øl, brætspil, landskamp, øl, øl, bytur. Hvilket er fint med mig - Jeg kan dog ikke tage TV2 :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites