Plesner 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2005 Jeg har selv RISK, men er klar på at prøve nogle af de andre der er nævnt, især Diplomacy. Er der nogen der har prøvet "Don" ? Jeg kan få fat i det ved lejlighed, hvis der er nogen der er interresseret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2005 Nå det var det brætspil vi kom fra. Er folk ved at være klar efter sommerferien? Skal vi prøve med lidt Diplomacy igen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2005 Jeg er klar! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Hvis det falder en dag jeg kan.. så er jeg også klar.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Jeg er også frisk hvis det passer;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Vi kunne eventuelt ligge det 1 oktober? Samme dag som poker, jeg har i hvert fald en ide om poker skal spilles sent aften og helst nat :) Så hvis vi siger brætspil først på dagen, og så kan folk tage hjem eller komme til senere på aftenen. F.eks. Brætspil fra 11:00 1. oktober til cirka en 18 tiden. Mener i hvert fald at kunne huske at 3-4 stykker fra brætspilsdagen sidst var klar på poker, så det kunne jo være lidt smart... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Ja det var måske en go idé, så skal vi heller ikke finde 2 dage hvor folk skal kunne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 1 og 8 oktober...Brætspil fra klokken 11 og poker fra klokken 19? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Vil du spille begge dage eller????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Næ jeg prøvede bare at komme med 2 dage hvor jeg i hvert fald kan. Så kan vi jo lave en deadline til 24 september og der hvor flest folk kan, der ligger vi dagen...Men som udgangs punkt håber vi på 1 oktober? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Ahh I see. Jamen det er bare fint, jeg kan også begge dage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bur 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Der lyder kanon, jeg kan begge dage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2005 Det ser ud til at folk godt kan den 1. Okt så skal vi ikke bare tage en beslutning og sige den 1. Okt bliver det, så skal vi spærre to dage indtil videre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2005 Hvis det er kan jeg skaffe 2 non Malmö folk til den 1 okt. Men lad os bruge dem hvis vi ikke kan få nok folk rundt om bordet. Kom så ud af hullerne folkens! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2005 Haha troede faktisk jeg skrev dette i poker tråden, men øhm det skrevne passer fint i begge tråde :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2005 Er folk friske på brætspil den 08-10? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Jeg kan desværre ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Jeg er i London den weekend der, så jeg kan heller ikke. Til gengæld vil jeg lige indskyde at der er Danmark-Grækenland den 8/10, og TV2 sender kampen. Så måske du ikke skal regne med for mange tilmeldinger den lørdag, med mindre du ændre programmet til "øl, mad, øl, landskamp, øl, øl, bytur" ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2005 Det ene udelukker jo ikke det andet. Jeg havde regnet med øl, mad, øl, brætspil, øl, øl, bytur... Nu bliver det vel så bare øl, mad, øl, brætspil, landskamp, øl, øl, bytur. Hvilket er fint med mig - Jeg kan dog ikke tage TV2 :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2005 Nå medmindre der pludselig er 4-5 folk der melder sig under fanen til på lørdag, er lørdagens brætspil aflyst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites