Jump to content
Totter

Brætspil

Recommended Posts

Ok det lader til vi bliver en 6 stykker. Så jeg syntes vi skal trække Diplomacy frem til at starte med og den tid vi så har tilovers kan vi bruge på Formula Dé. Nu kunne det være genialt hvis der liiiige dukkede en til op ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Perfect!!!! Jamen Bur det er jo perfect :D Og bare rolig jeg har heller aldrig spillet Diplomacy, så jeg skyder nok også med løst krudt :fight: Totter hvis jeg var dig ville jeg skynde mig og skrive at jeg godt kunne tænke mig 1 mil :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ah Bur er nu den 6 mand, jeg snakker om i ovenstående indlæg. Meeeen det jo ikke søndag endnu og som sagt ALLE kan være med ;) Jeg mangler dog stadig at se nogle tilmeldings mails fra Kenneth og Lynge, mest af alt så i kan få adressen og et tlf nummer. Jeg er dog lidt urolig for Kenneth for han har ikke skrevet noget siden 17-04. PS: Jeg kunne godt tænke mig 1 mil og en 7 mand :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ah Bur er nu den 6 mand, jeg snakker om i ovenstående indlæg. Meeeen det jo ikke søndag endnu og som sagt ALLE kan være med ;) Jeg mangler dog stadig at se nogle tilmeldings mails fra Kenneth og Lynge, mest af alt så i kan få adressen og et tlf nummer. Jeg er dog lidt urolig for Kenneth for han har ikke skrevet noget siden 17-04. PS: Jeg kunne godt tænke mig 1 mil og en 7 mand :)
tjena! Don't worry.. Jeg har bare været lidt strapped op med arbejde jeg kommer helt sikkert..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bare perfekt Kenneth! Det glæder mig at det er lykkes at samle 6 folk rundt om bordet til på søndag! Og næste gang finder vi lige en lige weekend så vi kan få Toft og Thomas med! Ses søndag!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fandt lige en mini introduktion på dansk af Diplomacy. http://www.germangames.dk/Beskrivelser/Diplomacy.htm Giver et rigtig godt (og hurtig) indblik i spillets facetter. Læs det endelig!
fedest den læser jeg lige her mens jeg er på job.. mit internet derhjemme er pt ikke eksisterende så Totter gider du ikke lige smide en mail med dit nummer på kenneth.skovgaard@gmail.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok det her lyder måske lidt underligt. Men er der ikke en af jer der gider tage et æggeur med. Altså sådan et gammeldags et man kan dreje på osv. Jeg har sendt til dig Kenneth. Bare find vandtårnet så skal jeg nok kigge ud af vinduet og hente jer op :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ok det her lyder måske lidt underligt. Men er der ikke en af jer der gider tage et æggeur med. Altså sådan et gammeldags et man kan dreje på osv. Jeg har sendt til dig Kenneth. Bare find vandtårnet så skal jeg nok kigge ud af vinduet og hente jer op :)
mener du den store fallos :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ik! (Nu har jeg sendt til begge e-mail adresser). Hvis I nu bare står ved Södervärn vandtårnet (eller hvad det nu hedder) klokken 12, så hopper jeg ned og henter jer op. Jeg køber lidt cola og chips ind, men i er velkommen til at tage lidt ekstra med. Diplomacy kommer nok til at tage 4-5 timer alt i alt. Så det passer fint med at vi så går hver til sit der eller spiser lidt mad sammen og spiller Formula Dé en 2 timers tid. I bliver i hvert fald smidt hjem ved en 21 tiden :) Vi ses i morgen! PS: Husk æggeur! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det blev rigtig hyggeligt! Næste gang må vi finde en lørdag så vi også kan knappe lidt øl op. Selvom det virkede somom Lars allerede havde gang i lidt "drink and drive" :) Status blev at Bur vandt i suveræn stil i Formula Dé. Lars udgik som den første, herefter røg hans kollega (mig) så i svinget og tilsidst måtte Christian en tur i gruset. Kenneth og Swoop blev 2 og 3 og var det eneste intakte hold. Diplomacy måtte se Italien anført af Bur blevet splittet op af grådige medspillere og samme skæbne måtte Kenneth og hans Rusland føle. Krigen stoppede dog på toppen, da det begyndte at ligne en 100 års krig. Tak for denne gang og lad os så finde en lørdag! Hvad siger i til f.eks. 04-07 eller 11-07?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for i dag gutter. Til Totter tak for mad & drikke. Formula Dé: måske lidt fedtspilleri, men jeg kom da igennem i modsætning til andre som kørte af sporet i allerede i 2. sving. Jeg synes klart at kunne fornemme at Frankring og deres engelske venner ville have vundet i Diplomacy, hvis kampen var ført til sin ende :fight: Jeg er naturligvis på en omgang bræt en anden gang. Jeg kan umiddelbart begge dage, dog er 04/07 bedre end 11/07. Jeg stemmer også for at vi starter et par timer tidligere end vi gjorde i dag.... og samtidig krydere spillet med et par øl :th2: Til info: MSN: swoopdk@hotmail.com ICQ: 2849239 iChat / AOL: swuppa e-mail: swoop (at) swoop (dot) se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for denne gang og lad os så finde en lørdag! Hvad siger i til f.eks. 04-07 eller 11-07?
Nu ved jeg ikke lige, hvad jeres kalender siger, men den 04/07 og 11/07 er sku en mandag hos mig. Og det kan godt være, at jeg er ved at blive lidt gammel, men jeg drikker sku ikke så mange øl på en mandag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites