Persson 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2005 Hvis det er din pointe at det er lettere at have en diskussion med folk du 'ved' hvem er så har du sikkert ret. Og hvis din pointe er at du har en større chance for at vide hvem folk er hvis de er registrerede i forvejen, så har du da sikkert også ret. Men nu er de lange diskussioner jo sjældent noget hvor nytilkommere deltager voldsomt aktivt - men lad os da bare antage at de gør det. At der så er et enkelt "ikke registreret" input i den lange liste af indlæg. så er det vel nok til at overleve. Desuden kan jeg stadig ikke se hvorfor at folk skal registrere sig for at kunne stille spørgsmål eller komme med kommentarer ?! Hvis argumententet er - at det så er lettere for os faste brugere af debatten at skelne folk fra hinanden, og det giver bedre overblik i diskussionerne - så er jeg langt fra overbevist om behovet. Der kommer et spørgsmål - og hvis man kan hjælpe med et svar, så voila - og ellers lader man den ligge til andre der kan hjælpe. Og så er det fuldstændigt underordnet om vedkommende er registreret eller ikke registreret ?! Hvis behovet virkeligt er så stort for at folk skal være registrerede, så forstår jeg ikke hvordan sunddebat er blevet til det den er ?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2005 Nu er prblemet vel ikke større, end at Steen kan slette "pladder-indlæg" rundt omkring. I starten noget af et arbejde, men med tiden vil de vel gå i sig selv - eller også kan der spærres på IP. Ikke en varig løsning, men brugbar. Jeg er tilhænger af registrering for at skrive i alle hovedemner, undtaget et enkelt som skal være frit for alle. På dén måde undgår vi dumme intetsigende indlæg og kommentarer som ingen af os kan bruge til noget. Kan folk læse med uden at registrere sig, så skal de nok også registrere sig hvis de finder de kan bruge debatten til noget, og vil komme med indlæg/svar/spørgsmål. ...og dem som VIL lade sig provokere og slås verbalt, kan gøre det i "Sandkassen" (eller hvad den nu skal hedde) hvor alle kan skrive - uanset om de er registrerede eller ej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2005 Det her er sq da for dumt: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?p=38818#post38818 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2005 tjoh, så længe de selv kan finde ud af det - men betyder det virkeligt noget ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ikke registreret 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2005 Kan man ikke sætte det op således at man skal skrive et navn når man poster ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2005 Steen, dit argument for tvungen registrering er, at uden tvang vil der opstå forvirring. Selv bliver jeg ikke forvirret af tre navnløse indlæg, og hvis der skulle opstå tilløb til let forvirring, så tror jeg folk selv kan håndtere den forvirring f.eks. ved at kalde sig noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2005 Hvis man alligevel vil kalde sig noget, for at undgå forvirring, hvorfor så ikke have en registrering? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2005 Det her er sq da for dumt: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?p=38818#post38818 http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=2209 Mener egentlig også at det her er for dumt, og bare endnu en grund til at folk måske skulle registrere sig:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2005 http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=2209 Mener egentlig også at det her er for dumt, og bare endnu en grund til at folk måske skulle registrere sig:) Det er ihvertfald et argument for at folk med fordel kan registrere sig, men da ikke et argument for at de skal ;) Hvis enkeltes inkompetence skal danne grundlag for regler og love, så bliver jeg først meget bange *gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2005 Hvis enkeltes inkompetence skal danne grundlag for regler og love, så bliver jeg først meget bange *gg* Er det ikke god skandinavisk socialdemokratisk tradition ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2005 Er det ikke god skandinavisk socialdemokratisk tradition ? hvor er det dog smukt sagt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites