Persson 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2005 Ingen kommentarer !!! ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 Steen - er det min arbejdspc den er gal med eller er det alle der skal trykke 3-4 gange på et indlæg før det kommer frem ? Ellers er der bare en blank hvis side og browseren skriver Done. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 Siderne loades af flere "omgange". Min siger også "done" et kort øjeblik, hvorefter den fortsætter med at hente tråden. (Ved første "done" er det bare en blank grå baggrund - derefter loades indlæggene) Og da serveren kan være lidt langsom til tider, så må du lige ha´ lidt tålmodighed. Jeg er sikker på Steen kan tilføje yderligere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 Jeg har nu godt nok ikke oplevet den store forsinkelse, men jeg har en fornemmelse af at skiftet fra .exe til .dll i PHP, har øget behovet for mere ram. Jeg må se om jeg kan skaffe noget, selv om jeg er lidt træt af at punge ud. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 Jeg har nu godt nok ikke oplevet den store forsinkelse' date=' men jeg har en fornemmelse af at skiftet fra .exe til .dll i PHP, har øget behovet for mere ram. Jeg må se om jeg kan skaffe noget, selv om jeg er lidt træt af at punge ud. :D[/quote']Hvilken ram snakker vi om? (Har vi ikke haft det emne oppe før? *g*) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 Jeg har PC2100 i og jeg fordoblede den, men det er vist ikke nok. Jeg skal nok finde en klods mere. Nu har jeg jo fået en dejlig forretning herovre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 Jeg har PC2100 i og jeg fordoblede den' date=' men det er vist ikke nok. Jeg skal nok finde en klods mere. Nu har jeg jo fået en dejlig forretning herovre.[/quote']Ok...al´så standard ddr-ram. Priserne er heldigvis så lave for tiden, at 512/1GB er til at betale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 piv piv Steen, nu vil jeg ikke høre mere om dine mangler om ditten og datten, så til julefrok lader vi hatten gå rundt og samler ind til en "monsterbox":-)) Måske skal det være list sent på aften, så folk ikke ved hvor meget de giver:-)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Jeg har smækket 512mb mere ram i den idag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2006 Jeg har smækket 512mb mere ram i den idag.Umiddelbar opfattelse af tingenes tilstand idag = positiv. Håber bestemt den ekstra ram har hjulpet - men et endeligt billede kan vi nok først se i løbet af en tre-fire dage, når maskinen har været oppe i et stykke tid (og jo typisk vil begynde at "hænge lidt med snuden";)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2006 Jeg kan sige så meget at allokeret ram tidligere lå på ca 250 mb da maskinen havde 256 mb. Nu har den 768 mb og maskinen allokerer ca. 350 md af dem med de samme programmer kørende. De siger mig noget om at den havde behov for ca. 100 mb mere for at køre optimalt. Eller er det for simpelt tænkt ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2006 Jeg kan sige så meget at allokeret ram tidligere lå på ca 250 mb da maskinen havde 256 mb. Nu har den 768 mb og maskinen allokerer ca. 350 md af dem med de samme programmer kørende. De siger mig noget om at den havde behov for ca. 100 mb mere for at køre optimalt. Eller er det for simpelt tænkt ?Det lyder bestemt realistisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Hmm...det var ellers lidt af en nedetid her til aften! *gg* Hvad skete der? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2006 Jeg ved det ikke. Jeg troede først at det var Chinlillaerne der havde ædt min netledning, men jeg kunne ikke finde nogen brud og jeg havde fået ny IP-adresse, så det må have været hos Comhem den var gal. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2006 Lige nu er min hastighed så lav at den ikke en gang kan måles med TPtest. Lad det være en advarsel til alle der overvejer Comhem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2006 bug-report Der er koks i "Kontaktinformation" på brugerprofilerne - > Email: ...eksempelvis min egen: Send en meddelelse til Gio via email Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2006 Der er koks i "Kontaktinformation" på brugerprofilerne - > Email: ...eksempelvis min egen: Send en meddelelse til Gio via email Så må jeg vel opgradere softwaren.......:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2006 Så må jeg vel opgradere softwaren.......:(For min skyld ingen alarm' date=' da jeg sjældent bruger den del af softwaren. Jeg blev kun opmærksom på det, fordi jeg blev [i']gjort opmærksom på det. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2006 For min skyld ingen alarm' date=' da jeg sjældent bruger den del af softwaren. Jeg blev kun opmærksom på det, fordi jeg blev [i']gjort opmærksom på det. :p Nu har jeg opgraderet til den nyeste version og det blev det såmænd ikke spor bedre af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sidsel 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2006 Tak Gio og SteenElm, godt kæmpet. Det var mig der havde en undren fordi funktionen nu var der, men ok jeg lærte copy... paste... No probs:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2006 vBulletin 3.6.0 Released God fornøjelse med det nye software.VBulletin er blevet opdateret til 3.6.0 - http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?postid=1177802 - er det gratis for dig at opdatere stadig? ;) ...eller skal du til at hoste op igen' date= hvis forummet skal have en ansigtsløfting? (Info om opdateringer og nye features hér: http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=186803) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2006 VBulletin er blevet opdateret til 3.6.0 - http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?postid=1177802 - er det gratis for dig at opdatere stadig? ;) ...eller skal du til at hoste op igen' date= hvis forummet skal have en ansigtsløfting? (Info om opdateringer og nye features hér: http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=186803) Ser spændende ud.. hvis det ikke er gratis mere, så tror jeg snart der ligger sådanne versioner på nettet inden længe ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites