Jump to content
Admin

Nyt software...endelig

Recommended Posts

Guest Gæst

Minor detail Jeg kan ikke logge ind, og da jeg ikke havde registreret min email, så kan jeg heller ikke få sendt mit password ... Nogle gode ideer ??? palle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan ikke logge ind, og da jeg ikke havde registreret min email, så kan jeg heller ikke få sendt mit password ... Nogle gode ideer ??? palle
Ja, læs Steen's første post i denne tråd. Send ham en mail med dit brugernavn, og din email adresse som du vil have knyttet til dit brugernavn. Så sætter Steen manuelt din email adresse til dit brugernavn, og du modtager et nyt password, som du så igen kan ændre under din egen profil, når du er oprettet. :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan ikke logge ind, og da jeg ikke havde registreret min email, så kan jeg heller ikke få sendt mit password ... Nogle gode ideer ??? palle
Jeg fandt din email i min outlook og satte den ind, så nu skulle du kunne, Palle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det bare mig...eller er det ikke muligt at "søg i indlæg fra dato X til dato X" uden at skulle angive et søgeord? Jeg var logget ind for et par timer siden, men måtte reboote - hvilket så resulterede i at jeg har misset at læse en del indlæg siden igår, da jeg loggede ind igen. Cookie´n husker dig kun på hvornår du har været logget ind sidst - og hvis jeg ikke nåede at læse en bunke nye indlæg, så er de væk ved næste log-in - og "nye meddelelser" viser så kun indlæg siden mit sidste log-in. Hjælp...måske...eller skal jeg have :surprise: -ansigtet på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:scared: Mon ikke den søgefunktion kan "tweakes" eller omskrives lidt, så man kan komme til at søge på rene datoer....og ikke andet!? Det er ihvertfald en funktion jeg véd vil være praktisk for mit eget vedkommende. Og sikkert også for andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

*grrrr* :fight::sick:<--mit navn er "Time-out" Imens jeg sidder og skriver et indlæg, som tager lidt tid at skrive, så timer mit log-in ud, og jeg skal logge ind igen for at sende dette som registreret bruger. Og dette betyder så IGEN at jeg mister oversigten over "nye meddelelser siden sidste log-in". Det er, mildt sagt, irriterende... Og eftersom indlægget jeg svarede på var det første i listen siden sidste login, så har jeg nu ikke en chance for at se hvad der ellers er blevet skrevet siden sidst jeg var på. Steen...kan du ikke starte med at sætte time-out-tiden kraftigt op - og så sidenhen få tweak´et søgefunktionen, så det bliver simpelt bare at søge på "nye indlæg siden x-dato"!!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

...og ikke engang en omgang cookie-fusk kan lade sig gøre *æv* Altså medmindre jeg lige fattede nedenstående indhold af små-kagen - logisk er det ihvertfald ikke... :new: 5 21 www.sunddebat.com/ 1536 2256882304 29696082 * lastvisit 1113436269406 www.sunddebat.com/ 1600 586503296 29777749 29704323 * offset 25484 www.sunddebat.com/ 1600 936372480 3210048576 29704319 * *sukz*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
*grrrr* :fight::sick:<--mit navn er "Time-out" Imens jeg sidder og skriver et indlæg, som tager lidt tid at skrive, så timer mit log-in ud, og jeg skal logge ind igen for at sende dette som registreret bruger. Steen...kan du ikke starte med at sætte time-out-tiden kraftigt op
Weird - Jeg er endnu ikke timet ud på sunddebat, tiltrods for at maskinen har stået 8-10 timer eller længere mens jeg har været på arbejde.. Er du sikker på at det evt ikke er en lokal opsætning på din maskine Gio ? Eller har Steen endeligt fået 'vis nummer' funktionen til at virke, og derved begrænset dine muligheder som vi vedtog i efteråret :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:scared: Mon ikke den søgefunktion kan "tweakes" eller omskrives lidt' date=' så man kan komme til at søge på rene datoer....og ikke andet!? Det er ihvertfald en funktion jeg véd vil være praktisk for mit eget vedkommende. Og sikkert også for andre.[/quote'] Du kan bruge * istedet for et ord. Jeg har lige testet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kan bruge * istedet for et ord. Jeg har lige testet.
Så har du ændret noget siden jeg prøvede sidst - fordi der virkede "*" (wildcard) ikke! :rolleyes: ...men det gør den så nu. Men når jeg bruger * som søgeparameter, og vælger "igår og nyere" - så dukker der kun tre indlæg op. Det stemmer jo ikke overens med hvad der reelt blev postet igår :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...

Jeg er rimelig ked af at modtage et mail, hvergang der bliver skrevet i en tråd hvor jeg deltager. Hvor slår jeg det fra ? Jeg har været under brugerprofil og sat det til "Tilmeld ikke"... men, jeg får sgu stadig de mails... Andre gode ideer ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Palle. Under "Vis tilmeldinger" står alle dine abonnenter til "notifikation"? så kan du vælge ingen e-mail notifikation.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad laver det indlæg herinde!!? Det var bestemt ikke her jeg posted det!!??...underligt. (...eller også var jeg MEGET træt *s*) Nå...men det var bare en kommentar til Persson i en anden tråd *g*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites