Persson 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2005 Jajaja jeg skal nok. Er du klar over hvor mange flueben og knapper der er i denne software ? :D Jeg har da en svag idé ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Gæst Anmeld indhold Besvaret April 17, 2005 Minor detail Jeg kan ikke logge ind, og da jeg ikke havde registreret min email, så kan jeg heller ikke få sendt mit password ... Nogle gode ideer ??? palle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2005 Jeg kan ikke logge ind, og da jeg ikke havde registreret min email, så kan jeg heller ikke få sendt mit password ... Nogle gode ideer ??? palle Ja, læs Steen's første post i denne tråd. Send ham en mail med dit brugernavn, og din email adresse som du vil have knyttet til dit brugernavn. Så sætter Steen manuelt din email adresse til dit brugernavn, og du modtager et nyt password, som du så igen kan ændre under din egen profil, når du er oprettet. :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2005 Cool nyt design Hej Steen, Bare osse lige min Fedt at du har skiftet til VBulletin! Forsat god mandag! /Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2005 Wow, hvilken forskel - way to go Steen ! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2005 Jeg kan ikke logge ind, og da jeg ikke havde registreret min email, så kan jeg heller ikke få sendt mit password ... Nogle gode ideer ??? palle Jeg fandt din email i min outlook og satte den ind, så nu skulle du kunne, Palle. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2005 Lige over msn ikonet er der en lille firkant, når man peger på den står der off the scale. hvad betyder det lige? 1 Admin reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2005 mener det er noget med det bedømmelses system som er bygget ind i boardet.. i grove træk så betyder det at du ikke er blevet bedømt endnu.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2005 Det er han nu :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2005 Er det bare mig...eller er det ikke muligt at "søg i indlæg fra dato X til dato X" uden at skulle angive et søgeord? Jeg var logget ind for et par timer siden, men måtte reboote - hvilket så resulterede i at jeg har misset at læse en del indlæg siden igår, da jeg loggede ind igen. Cookie´n husker dig kun på hvornår du har været logget ind sidst - og hvis jeg ikke nåede at læse en bunke nye indlæg, så er de væk ved næste log-in - og "nye meddelelser" viser så kun indlæg siden mit sidste log-in. Hjælp...måske...eller skal jeg have -ansigtet på? 1 Admin reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2005 Jeg tror du har ret. Jeg prøvede nemlig selv at finde debattens ældste indlæg og det var sværere end det burde være. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2005 Mon ikke den søgefunktion kan "tweakes" eller omskrives lidt, så man kan komme til at søge på rene datoer....og ikke andet!? Det er ihvertfald en funktion jeg véd vil være praktisk for mit eget vedkommende. Og sikkert også for andre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2005 *grrrr* <--mit navn er "Time-out" Imens jeg sidder og skriver et indlæg, som tager lidt tid at skrive, så timer mit log-in ud, og jeg skal logge ind igen for at sende dette som registreret bruger. Og dette betyder så IGEN at jeg mister oversigten over "nye meddelelser siden sidste log-in". Det er, mildt sagt, irriterende... Og eftersom indlægget jeg svarede på var det første i listen siden sidste login, så har jeg nu ikke en chance for at se hvad der ellers er blevet skrevet siden sidst jeg var på. Steen...kan du ikke starte med at sætte time-out-tiden kraftigt op - og så sidenhen få tweak´et søgefunktionen, så det bliver simpelt bare at søge på "nye indlæg siden x-dato"!!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2005 ...og ikke engang en omgang cookie-fusk kan lade sig gøre *æv* Altså medmindre jeg lige fattede nedenstående indhold af små-kagen - logisk er det ihvertfald ikke... 5 21 www.sunddebat.com/ 1536 2256882304 29696082 * lastvisit 1113436269406 www.sunddebat.com/ 1600 586503296 29777749 29704323 * offset 25484 www.sunddebat.com/ 1600 936372480 3210048576 29704319 * *sukz* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2005 *grrrr* <--mit navn er "Time-out" Imens jeg sidder og skriver et indlæg, som tager lidt tid at skrive, så timer mit log-in ud, og jeg skal logge ind igen for at sende dette som registreret bruger. Steen...kan du ikke starte med at sætte time-out-tiden kraftigt op Weird - Jeg er endnu ikke timet ud på sunddebat, tiltrods for at maskinen har stået 8-10 timer eller længere mens jeg har været på arbejde.. Er du sikker på at det evt ikke er en lokal opsætning på din maskine Gio ? Eller har Steen endeligt fået 'vis nummer' funktionen til at virke, og derved begrænset dine muligheder som vi vedtog i efteråret :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2005 Jeg bliver ikke logget af hverken hjemme eller på arbejdet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2005 Jeg er også blevet logget af efter cirka 10 min uden brug, så timede den ud og jeg blev nød til at logge ind igen.... Kan jo selvfølgelig godt være et lokalt problem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2005 Mon ikke den søgefunktion kan "tweakes" eller omskrives lidt' date=' så man kan komme til at søge på rene datoer....og ikke andet!? Det er ihvertfald en funktion jeg véd vil være praktisk for mit eget vedkommende. Og sikkert også for andre.[/quote'] Du kan bruge * istedet for et ord. Jeg har lige testet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2005 Du kan bruge * istedet for et ord. Jeg har lige testet.Så har du ændret noget siden jeg prøvede sidst - fordi der virkede "*" (wildcard) ikke! ...men det gør den så nu. Men når jeg bruger * som søgeparameter, og vælger "igår og nyere" - så dukker der kun tre indlæg op. Det stemmer jo ikke overens med hvad der reelt blev postet igår Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2005 Det er fordi de fleste sætter X i feltet "holdes skjult for Gio" ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret May 20, 2005 Jeg er rimelig ked af at modtage et mail, hvergang der bliver skrevet i en tråd hvor jeg deltager. Hvor slår jeg det fra ? Jeg har været under brugerprofil og sat det til "Tilmeld ikke"... men, jeg får sgu stadig de mails... Andre gode ideer ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret May 20, 2005 Palle. Under "Vis tilmeldinger" står alle dine abonnenter til "notifikation"? så kan du vælge ingen e-mail notifikation..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2005 *hov*...mit kill-filter havde nappet dit indlæg....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret May 28, 2005 *hov*...mit kill-filter havde nappet dit indlæg....:D ?? hvad hentyder du til, Gio?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2005 Hvad laver det indlæg herinde!!? Det var bestemt ikke her jeg posted det!!??...underligt. (...eller også var jeg MEGET træt *s*) Nå...men det var bare en kommentar til Persson i en anden tråd *g* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites