Jump to content
Guest totter

Brætspil/pils Nu på lørdag!

Recommended Posts

Guest totter

Thomas: Tak for din bekymring ;) Jeg har det fint, men jeg mangler lidt tilbagemeldinger! Det er halv vigtigt at folk skriver om de er 100% klar, da det spil jeg prøver at stable på benene til vores "main event" Diplomacy er super fedt med 7 folk. MEN hurtigt ikke holder hvis vi bliver mindre og ikke kan lade sig gøre hvis vi bliver flere!! Derfor ville det være cool hvis vi så nogle hænder ;) Så vi kan se på vores muligheder og bedre planlægge hvad der skal ske den fredag. Med sikkerhed kan jeg, en homie, Martin og Lars (=Martins +1).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Kæft mand en entusiast til Totter!! OK, da jeg den 9/12 meddelte min ankomst var jeg vel 66% klar, men blev allerede samme aften efter MH koncerten hevet helt op på 98%. Efter weekenden her er jeg vel nede på omkring 80% klar til på fredag, men for Satan jeg arbejder hårdt på at blive 100% klar til på fredag Totter, det skal du bare vide!!! :o) Skal det i øvrigt forstås sådan, hvis man læser mellem linierne, at vi HELST ikke må blive flere end syv? Ville da ellers være lidt ærgeligt hvis nogen blev skræmt væk fordi de ikke tør tilmelde sig som nr. 8+..... Vi ses så på fredag, med mindre jeg kun føler mig 99% klar, i så fald melder jeg "afbud" hurtigst muligt happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Toft: Glæder mig at se du er i godt humør happy.gif Går ud fra MH sparkede røv! Kom i tanke om jeg også så dem på Roskilde Festivalen 99 eller var det 00? Uden tvivl har du en god historie i ærmet ;) Nej det skulle selvfølgelig ikke forstås sådan at vi helst skal være 7 eller 15 for den sags skyld. Men hvis der skal spilles Diplomacy ville det smarteste være at vi var netop 7. Selvklart finder vi bare på nogle andre ting hvis vi bliver mindre eller flere. Og det er netop pointen, for det er jo rart at vide hvad der skal arrangeres og derfor er jeg og Martin ganske intesseret i at folk endegyldigt får meldt ud om de kommer! Som sagt alle kan være med til de 2 brætspil, de kræver ikke meget, så man skal ikke lade sig skræmme! Og for enden af brætspillet ligger der med garanti en kasse øl og venter ;) Og Toft jeg kræver kun 20% af dig, de restende 80% må være op til din cykel ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Damndamndamndamndamndamndamndamn, jeg checkede lige min arbejdsplan og jeg skal arbejde til 23 fredag aften. Jeg troede jeg var på dagvagt i denne uge, svært at holde styr på når jeg lige kommer fra 14 dages nat arbejde og 3 feriedage. Det må blive en anden gang. Hold udkik efter min "Formula Dé, vi følger 2004 rundt i verden" tråd som kommer til at findes så snart jeg gidder lave den. /Søren - Som skal i Cinemaxx om 2½ time og se LotR:RotK :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Urk det var sgu en skam! Hvis du ikke gider gå direkte hjem og sove så kan du jo stadig kigge forbi. Og *snøft* du skal se den i dag og jeg har kun bestilt billetterne i dag (til den 22). Imperial eller ingen ting happy.gif= Og så har jeg lovet at se den med min søskende først...:/ Satser stærkt på Hr. Zeni kommer tiltrods for vi ikke har hørt noget siden sidst. Hva med dig Thomas din lurer happy.gif Er du ikke frisk!? Og hvad med Palle drengen!? Jeg skal i hvert fald have lidt "anti familie hygge" før det store rush happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Jeg plsnlægger stadig at komme, men er ikke sikker på, at jeg kan nå det til 1800. Jeg kommer så hurtigt som muligt. Min manglende aktivitet skyldes, at min ejendom har opsagt vores abonnement med leverandøren af netværk uden at informere beboerne ...fedt. Så nu skal jeg ud og finde noget nyt selv ...hm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Wow sindsyg boligforening! Vel hvis du har ønsker om et lidt hurtigt Internet -> 2mb så kan jeg fortælle jeg selv har www.Bostream.com som jeg er rigtig glad for. Jeg har Xstream og du kan nu få Scream som med deres mulige 26mb ned taler for sig selv. Hvis du kigger i Internet forummet kan du dog se folk har ventet et halvt år på at få det :/ Også er der jo http://www.bredbandsbolaget.com/se/index.jsp der burde give dig 10mb/8mb. Begge udbydere ligger nummer 1 og 2 i en undersøgelse omkring folks tilfredsehed med deres Internet i Sverige (desværre kan jeg ikke lige finde linket dog). På begge sider kan du få informationer om det er muligt at få det der hvor du bor. F.eks. kunne jeg ikke få Bredbandsbolaget i starten da jeg boede her, og valgte derfor Bostream. I sommers få jeg dog flyers osv. ind af døren om at Bredbandsbolaget nu levere til mig og blah blah. Nok om det happy.gif Du kommer selvfølgelig bare når det tillader sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Totter. Tak for info. Jeg ahr læst alt vedr internet muligheder, for man skal jo læse før man spørger *GG*. Mit problem er, at jeg ikke har fastnet telefon, så det skal være trådløst, men det skal jeg finde ud af i næste uge, hvor jeg har juleferie ... JUBIIII ses

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Gio: Enig. Men hvis man hvilke skal sidde og savler over fast ip skal man vist sidde med 7 computere og lege server sager (var der nogen der sagde Swoop ;) ). Mit indtryk af Zeni var at han ikke var helt så hardcore mht. dette. Thomas: Vi er 6 lige nu og du er selvklart mere end velkommen. Jeg er på MSN nu og resten af aftenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

I øvrigt Gio. Brætspil er langt fra dig eller hur? Hvis det er pga. dette vil jeg endnu engang lige sige at det ikke er meget mere advanceret end RISK og meget sjovere!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Totter: Jo..jeg er skam frisk på spil - også brædtspil. Men nu siger du det ikke er spor mere avanceret end RISK *gg* Jeg har endnu ikke erobret meget mere end en slyngelstat i RISK, og er generelt en klovn til at tænke i spil-strategiske baner. Måske lidt overdrevet...men hva´.*s* Men det sociale aspekt i sådanne arrangementer er egentlig det der trækker mest. Dog har jeg været tilbageholdende til at melde mig til disse o.l. ting, da mit nye arbejde ikke har kunnet finde ud af at lave en vagtplan der strækker sig over mere end en uge. Derfor ved jeg sjældent om jeg i det hele taget kan, andet end i sidste øjeblik. :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Jeg er havnet i Stockholm, og kommer först hjem sent fredag eftermiddag. Thygesen eller Totter: Er det muligt at kunne köbe nogle pils af jer, da jeg overhovedet ikke har tid til indköb i morgen hvis jeg skal forsöge at nå til Gasverksgatan kl. 18.00?? Skal nok skynde mig, men pröver at give besked hvis jeg ik når det til tiden..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites