Guest totter Anmeld indhold Skrevet November 23, 2003 Hola! Mig, Martin og eventuel hans 2 bofæller ville høre om der var nogen her der var friske på lidt RISK? Jeg tager også et brætspil ved navn Formula De med, som er ganske sjovt når man er mange (maks 8 mener jeg) og rigtig sjovt hvis man også vælger en øl eller 2 ;) Andre "lege" ønsker vil blive hørt på Det handler om Lørdag den 29/11 fra klokken 14 af. Det kommer til at foregå hos Martin som bor ved broerne (I får lige adressen af Martin ;) ). Alternativt kan der vel også ske noget med lidt computerspil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret November 23, 2003 Jeg kan fortælle at adressen hvor det skal foregå er: Gasverksgatan 3, lige i gamla staden.. Vi håber der kommer en del.. så bliver det hele lidt hyggeligere og så indtager vi noget øllebajer eller lignende og om aftenen kunne det jo være man fik lyst til at se på lidt salsa piger/mænd eller noget andet disko/bar.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret November 24, 2003 Jeg deltqager meget gerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret November 24, 2003 super zeni... det er sgu godt.. så er i vi i hvert fald 4.. den ene af roomies er hjemme.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 24, 2003 Jeg er også på.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret November 26, 2003 Cool så er vi 5-6 styks. Det passer meget godt. Toft og Thomas tør ikke længere spille RISK eller hvad? ;)Har I ellers nogen ideer? Og er I friske på dette Formula Dé jeg omtalte før? Ikke at RISK og pils ikke er godt nok Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 26, 2003 Totter: Jeg er på arbejde i denne weekend her, så jeg må desværre springe over (og nej, jeg kan ik komme senere, da jeg arbejder fra 14.30-00.15). Ellers et super initiativ, som jeg da klart vil tilslutte mig næste gang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2003 Jeg får muligvis 2 gutter på besøg fra Helsingør, kunne være vi hoppede med senere hvis i tager ud og får nogle våde varer i byen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret November 27, 2003 Du/I er selvfølgelig velkomne.. også til at dumpe forbi om aftenen bare.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret November 28, 2003 Jeg vil lige gøre opmærksom på at alle der har lyst, kan bare komme om aftenen ligesom Vincent snakker om.. så drikker vi lidt og så kan vi jo kigge lidt på nattelivet sammen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret December 3, 2003 Jamen det var jo endnu engang mægtig sjovt! Nu mangler vi blot at få spillet mit Formula Dé spil og så har jeg jo desværre en revance til gode i Axis . I december er jeg frisk til den 19 ellers skal vi hen i sen januar. Lad mig lige høre... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret December 3, 2003 Totter, skal du ikke med til julefrokosten? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret December 3, 2003 hmm.. 19/12 er da en fredag ikke sandt??? tjah.. jeg skal lige have fri fra arbejde, men man kunne da godt lige aftale at spille lidt formula og så drikke samtidig/bagefter.. det tror jeg godt jeg kunne være lidtklar på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret December 3, 2003 Den 19/12 samt dagen efter skal jeg ikke noget, så jeg er dobbelt så klar som i lørdags Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret December 8, 2003 Ok so far hedder den 19 december fra klokken 18. Vi er 2 herfra. Jeg håber lidt vi når op på 7 folk, da jeg har et brætspil der er super godt hvis man er 7 (Diplomacy) og et der er super sjovt hvis man er 7-8 styks til ren og skær underholdning bagefter (Formula Dé). Begge spil er rimelig nemme at lære og spille. Under Formula Dé kan vi starte med lidt pils også er jeg i hvert fald klar nok på at trave ud i byen. Nå men det er først til møllen, så kom ud af busken! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steelsky 0 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2003 Jeg er helt sikkert med, smid mig lige en mail med en adresse så jeg er sikker på hvor det er til steelsky@steelsky.dk. /Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret December 8, 2003 Hi Totter, er der begrænsning på deltagerantallet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret December 9, 2003 Hejsa Totter.. vi er nok 2 herfra, måske 3.. men det finder jeg lige ud af præcis.. og jeg mener ikke der skal være maks antal på.. blot bliver vi nok nødt til at spille to forskellige spil så Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret December 9, 2003 Hvis det er et alkohol-arrangement, så kommer jeg da også ;-) Totter: Du kan så få et referat af koncerten i aften i Pumpeskuret, når vi ses den 19/12.. LET FREEDOM RING WITH A SHOT GUN BLAST!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret December 9, 2003 Klart Toft! Håber det bliver bedre end i 95 Ville gerne have været med, men da jeg endelig fik snakket med en af mine gamle heavy hommies var der udsolgt Men god tur og hils Rob! PS: Har du hørt ill Nino? Det er med den gamle guitarist fra MH. Bedste del er at de alle fornær Guthrie er fra Brasilien (aka Sepultura land) Martin: Enig i der selvfølgelig skal komme så mange der kan, MEN så kan jeg ikke ligge hus til. Thomas; Du er selvklart mere end velkommen, jeg prøvede bare at aflaste Martins lejlighed (og modsat Martin&co kan jeg ikke huse meget mere end 7 folk, hvis vi altså skal kunne samles om det samme bord) Det er jo selvfølgelig ikke noget krav at vi spiller hverken Diplomacy eller Formula Dé, folk skal endelig komme med forslag. Jeg ved både Martin og Zeni har RISK og Axis&Allies (hvis Lars kommer/eller lånes). Hvis det ikke bliver til noget med brætspil, vil jeg dog gerne lige vide det, så jeg kan sige det videre til min ven, da han kommer mest af alt for dette. Hvis vi bliver over 7 mand, kan du/I så ligge hus til Martin? (igen igen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret December 11, 2003 Så er de to "arrangøre" blevet enige.. Vi spiller på fredag d.19/12-2003. Det kommer til at foregå i gamblerbulen: Gasverksgatan 3 i centrum af malmø. Tidspunktet bliver 18 - 18.30 så kom derimellem. Ydermere vil vi gerne have at folk lige skriver JA jeg vil gerne deltage så vi ved det.. Lige nu er vi: Totter + 1 måske 2 Thygesen + 1 måske 2 Steelsky Toft Vi regner med at spille Diplomacy og senere (hvis vi kan nå det: formula De. Husk øllerne da vi bagefter drikker lidt og fiser så måske en tur i byen. Folk der bare vil drikke og feste er også meget velkomne til at komme.. og i kan bare dukke op på et eller andet tidspunkt, evt. ringe på 0406050020. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret December 11, 2003 Ups.. jeg glemte vist lige Zeni.. så en mere på listen som ser sådan her ud: Totter + 1 måske 2 Thygesen + 1 måske 2 Steelsky Toft Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret December 11, 2003 Ok lige nogle links: http://devel.diplom.org/Online/ og http://globetrotter.crosswinds.net/index.htm?E&game/eFormDe.htm Vil være en god idé hvis I om end kort, så i hvert fald lige kiggede på begge links. (Til begge links er der links videre til reglerne). Bare lige så I ved hvad I siger ja til ;) Ej fælles for begge spil er at man ikke drukner i reglerne og begge spil er meget sjove, når man er mange som vi jo er. Jeg foreslår vi starter med Diplomacy og sætter en grænse til vi slutter præcis klokken 11, for herefter at tage øllene frem og spille Formula Dé. Diplomacy kan nemlig snildt tage 6-7 timer, de fleste spil er dog afgjort noget før. Formula Dé kan tage op til 2 timer, men det kommer helt an på hvor mange laps man kører osv. Her vil jeg tror det er sjovere at køre på flere forskellige baner kort end en langt. Jeg foreslår også en deadline af tilmeldinger til og med på tirsdag (så vi ud fra deltagere kan se hvilke spil vi kan spille). Folk kan dog stadig bare dukke op, men kan så ikke forvente at få en reel plads til spillet osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret December 14, 2003 Nå nå nå hva så!? Nå nå nå hva så!? Hva så? hva så? hva sååååå!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret December 14, 2003 Hrm. Totter! er du okay Eller mangler du bare opmærksomhed? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites