Jump to content
vincent

Efter-Julefrokost d. 17. januar 2004

Recommended Posts

Guest nikolaj

SÅ ... ja godt nok blev det ikke til julefrokost i denne omgang, men sammen skal vi da være - og more os - DET skal vi happy.gif Restaurang Indian Side Lilla Torg 7 211 37 MALMÖ 040-30 77 44 Der er bestilt bord på lørdag kl. 18.30 i navnet "Vincent". Der er bestilt bord til 18 personer - så Thomas - du må lige komme med et bud på om det er for lidt pladser eller om jeg skal ringe og ændre det til lidt flere!? HUSK - hvis du/I ikke kan komme alligevel, så send Thomas en mail og meld fra. Hans mail står længere nede i tråden. WEEEEEEEEEEEEEEEE ... glæder mig!!! happy.gif Næste år kan vi jo så booke festlokalet i god tid - hvis der altså kommer lige så mange tilmeldinger som denne gang happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Det er virkelig super lækkert og piv Topnice, damn en masse slang, at se der stadig er så mange der vil komme.. Vi, på Gasverksgatan, har pudset fjernsynet, sat mikrofonerne til, fundet skiverner frem og ellers gjort det behageligt for de af jer, der kunne tænke sig at give en lille performance. Vi har nogle Karaoke skiver og mikrofoner, så hvis man render med en lille sanger i maven har i rig mulighed for at prøve jer selv af på Lørdag.. Jeg er sikker på, at vi nok selv skal give et nummer på vores meget utroligt dårlige ringe musikstemmer.. så forbered jer på det væreste :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

nej.. jeg må jo nok indrømme at udvalget er IKKE kæmpestort, men jeg kan da finde nogle gode gamle dansker hits, nogle engelske og en helt klar klassiker som altid gør glæde: "På en markedsplads da jeg var færdig med at spille....... "

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Som alle ved, så er karaoke stort i asien... jeg kan da bidrage med et par thai sange, hvis det har interesse :o) hehehe....well, better not

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Husk nu at være hos Thygesen kl. 18 senest ... jeg skal nemlig ringe til restauranten før vi tager derned for at bekræfte antallet jeg har bestilt til. Thygesens adresse er: Gasverksgatan 3 Ring evt til mig hvis i ikke kan nå at komme direkte til Thygesen. Mobil: +46 709 48 74 20 0709 48 74 20 hvis i ringer fra svensk fastnet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest sanni

Godmorgen... Tak for godt selskab i aftes! Det var super hyggeligt - specielt tak for gæstfriheden til Martin og co. Håber, vi kan stable et lignende arrangement på benene en anden gang... happy.gif Sanni og Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Ja, tusind tak for den store deltagelse, vi blev sq alligevel 21!! happy.gif Også stor tak til Thygesen og Co. for den store gæstfrihed - vi håber ikke festlighederne resulterede i nogle klager! Jeg beklager den hurtige exit, men vi gad ikke stå i kø 14 forskellige steder for ikke at komme ind alligevel happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Også tak for gæstfriheden herfra. Det var sgu en hyggelig dag! Næste gang må I dog søgre for at ham hulesvenskeren bliver i sit bur happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites