Jump to content
vincent

Efter-Julefrokost d. 17. januar 2004

Recommended Posts

Guest thomas

Hmm, der er tilmeldt 24 til julefrokosten så det ville være ærgeligt at skulle aflyse, men da Nikolaj ikke har kunnet at finde et lokale til formålet ser det lidt sort ud. Jeg er tom for forslag, andet end at hvis der ikke er sket noget inden onsdag, så må vi finde på noget andetsad.gif Evt. et krisemøde på chatten tirsdag kl. 19.00?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Rimelig Utilfreds kunne selv have gjort noget og meldt sig på banen!! det er ikke nødvendigvis dem der starter med at arrangere der behøver at være dem der sørger for det hele..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Til Rimelig uintelligent:/ Kan du ik bare være tilfreds med at andre prøver at stable noget på benene for dig? Det er muligvis ik helt så let for Thomas og Vince at vide på forhånd om dette arrangement ville samle 5 deltagere eller 55. Derfor lejer man ik bare et eller andet, før man ved om man overhovedet har en julefrokost at holde. At det så er uheldigt at vi alle har mange andre ting at foretage os i december måned, samt at lokalet i mellemtiden er blevet udlejet, kan du sgu da ik sidde og tude over! Vi er sgu mange ud af de 23 deltagere her der kender hinanden på den ene eller anden måde, og selv har jeg ik set ca. 10 af de ansigter der har tilmeldt sig. Jeg har svært ved at tro du er blandt dem jeg har mødt herovre, da jeg udelukkende indtil videre har mødt glade og positive folk her i Malmö. Gør dig selv og os andre den tjeneste at meld afbud til på lørdag allerede nu. Vi andre kan jo så i stedet stadig prøve at hjælpe med at finde et lokale, og glæde os over at der i det mindste er andre friske folk der tilbyder en nødløsning, som jeg ik er i tvivl om kan blive mindst lige så hyggelig, hvis ik det kan blive anderledes. Jeg håber sgu at alle andre støtter op om på lørdag, uanset hvad der sker. Jeg er stadig på, og snakker med det lokale kontor i morgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg havde gerne hjulpet til, selvom jeg ikke er tilmeldt. Men min forening råder ganske enkelt ikke over et fælleslokale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Til Rimelig Nar.... Nu udløb tilmeldingsfristen jo lige op til nytår, og indtil da var der jo ingen der anede hvor mange ville dukke op. At der så er lukket på kontoret er jo hverken Thomas's eller Vincent's skyld.... Lidt uheldigt, men der er jo nogle stykker der ikke fik tilmeld sig før til sidst, ikk ?? Min lørdag har nu været reserveret siden 19. november.... Jeg er klar på fest.... om det så bare skal være en tur i byen ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Rimeligt utilfreds: Jeg kan til dels forstå dig, men du må også forstå, at vores Vicevært ikke har været til at træffe mellem d. 26. december og d. 2. januar pga. julelukning. Derfor har vi ikke kunnet lægge beslag på lokalet før onsdag d. 7. januar (de har kun åbent 2 dage om ugen - mandag morgen ml. 8-9 og onsdag ml. 17-18 - og jeg kører til dk ml. 7 - 7.30) i sidste uge. Desværre var det for sent. Lokalet har været reserveret siden starten af december - jeg beklager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest susie

Vi har prøvet at hører på vores fælleslokale, men det må kun bruges til kaffeklub og børnenfest,men slut kl.18., så der kan det ikke blive. Men håber det kan blive et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

17 januar er åbenbart en populær dag. Jeg har forsøgt at få lokalet i min fodboldsklub men også her er lokalet opdaget af andet arrangement. Rimelig zeni :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Hvad med businessclass på Øresundstoget. Der er altid tomt. Der er plads til 24 :-D Nej spøg til side. Surt show. Jeg kan desværre ikke hjælpe da jeg bor i Kävlinge og vi intet festlokale har. Håber I får en fest alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest hempel

Jeg er ked af besværet med at skaffe lokaler til det ellers kanon arrangement. Jeg har sagt ja tak til ekstra vagt i weekenden, og kan derfor ikke deltage, hvis et lokale skulle dukke op.!! Virkelig ked af det - Men thats life

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Nu ved jeg godt, at vi har sporet os ind på at det skulle være en julefrokost med alt hvad dertil hører ... men hvad med at finde et sted at spise ude i byen (jeg tænker på en restaurant) - hvor de har plads til os - og derefter tage en lille bytur? happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Udemærket forslag Vincent.. udemærket, jeg er bare bange for at det nok vil blive for dyrt for mig.. måske.. for der kan man trods alt ikke selv have drikkevarer med.. men måske en kombination.... jeg tænker lige højt her.... Vi mødes hos os (gasverksgatan), har bestilt bord et sted, stille drikkevarerne hos os.. går ned og spiser det sted vi har bestil hos, derefter går vi tilbage til os og drikker.. senere går vi i byen??? blot endnu et forslag..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Ja, når nu vi ikke selv kan skaffe lokale, så må man da sige det er da et konstruktivt forslag ... hvad siger i andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Vincent og jeg har snakket sammen og er blevet enige om nedenstående fremgangsmåde: Vi mødes kl. 18,00 på Gasverksgatan 3, hvorefter vi går ned til den pågældende restaurant som der er reserveret på, Vincent skriver senere hvilken, der spiser vi kl. 18,30 og derefter returnerer vi til Gasverksgatan 3, hvor vi drikker og senere går vi i byen. Man kan også vælge blot at komme ned på restauranten. Jer der endnu ikke har svaret må meget gerne svare her på boardet eller på en mail til thomas eller Vincent om i stadig kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

thomas: læs nu beskeden.. der er ikke bestilt endnu, men jeg har sagt til vincent at han skal bestemme hvilken det bliver for ellers skal vi diskutere det.. Vincent: ringer du ikke idag så det er klaret, bestil til omkring 18 mennesker, så burde vi være dækket ind, medmindre i har fået en masse tilmeldinger via mail..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites