Jump to content
vincent

Efter-Julefrokost d. 17. januar 2004

Recommended Posts

Guest michael

Jeg tror min roomie og jeg er friske, men vi kan ligeledes også først give besked efter nytår. Men hvis det er for sent kan vi evt. bare komme efter i har spist happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

HUSK SIDSTE TILMELDINGSFRIST ER DEN 27/12-03happy.gifhappy.gifhappy.gif Indtil videre er følgende tilmeldt: THOMAS VINCENT + 1 CHRISTIAN SAUER PALLE Helle og Klaus Martin thygesen + 2 Totter + 1 Ole og Susie Zeni (Morten) Trine Sanni Casper Toft Allan Hempel Allan Bøgh Christensen ialt indtil videre 20 pr. der er stadig plads til flere, men altså sidste tilmelding den 27.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tommy

Som michael skriver så kan jeg også først give endelig besked efter den 27 ihvertfalde.. Om ikke andet kan man komme efter maden hvis man ikke tilmelder sig nu ? Eller er det bare en lukket fest så ?:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Så er der ved at være lukket for tilmeldinger, der er cirka en time tilbage;) Vi er oppe på 22 tilmeldte, og når tilmeldingsfristen er udløbet vil der i løbet af få dage komme noget info ang. julefrokosten. TILMELDTE TIL JULEFROKOST 17 JANUAR 04. THOMAS VINCENT + 1 CHRISTIAN SAUER PALLE Helle og Klaus Martin thygesen + 2 Totter + 1 Ole og Susie Zeni (Morten) Trine Sanni Casper Toft Allan Hempel Allan Bøgh Christensen Keld Larsen Torben Dahl 22 stk. Vi glæder os til at se jerhappy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Så er der lukket for tilmeldinger, og de timeldte er: TILMELDTE TIL JULEFROKOST 17 JANUAR 04. THOMAS +1, VINCENT + 1, CHRISTIAN SAUER, PALLE, Helle og Klaus, Martin thygesen + 2, Totter + 1, Ole og Susie, Zeni (Morten), Trine, Sanni, Casper Toft, Allan Hempel, Allan Bøgh Christensen, Keld Larsen, Torben Dahl, Kasper Ibsen 24 stk. Menu: 2 slags sild (marinerede og kryddersild) karrysalat Andesalat æg og rejer lun leverpostej m. bacon og champignoner ribbensteg medisterpølse frikadeller fiskefileter ris a' la mande ost og kiks. Hvis der er nogen der syntes at der mangler noget, er i velkommen med forslag!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hej Thomas og Vincent.. Her på Gasverksgatan glæder vi os rigtigt meget til dette arrangement.. det skal nok blive en kanon fest.. Jeg synes måske man skulle overveje enten at udvide silde udvalget med en Karrysild eller bytte en af de andre ud med en Karrysild, for ofte kan folk bedre spise Karrysild end hvis og krydder sild.. dette er dog bare min egen ydmyge mening..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Martin...nu ved jeg ikke RET meget om sild ... Men, er det ikke netop det man bruger karrysalaten til ??? (altså, topping på marinede sild) Vi glæder os også meget... Mig og min skizofrene ven Palle... Hvordan med betaling, indkøb eller andet ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Øøøhh Palle! Selvom jeg ikke skal deltage, har jeg alligevel med interesse læst om arrangementet. Der står karrySILD ikke karrySALAT!! Til gengæld har jeg spekuleret en del over, hvad ANDEsalat er. Har I en opskrift?? Rigtig god fornøjelse, alle sammen og godt nytår!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Ja, Ulmus...det kan jeg sådan set godt læse :o) Men, jeg skrev jo også...TOPPING til marinede sild...men, indrømmet... jeg aner ikke en bjælde om sild ! Kan man ikke komme karrysalat på sild ?? Det må sgu da være lige så godt som.....karrysild ???? Nå, jeg spiser ikke fisk.... det er vist meget heldigt :o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Hehe, i er da lidt rundt på gulvet hva! karrysild er bare marinerede sild med karrysalathappy.gif Så vi har valgt bare at nøjes med at købe de 2 slags sild og så lave en rigtig lækker karrysalat. Andesalat er frisk salat med plukket and og appelsinfileter, en ganske frisk og populær salat...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Hvad angår betaling, går vi og venter på at få kontakt til boligselskabet ang. lokaler! Dette er Vincents fornemste opgave;) Og først når dette er på plads kan vi ligge en pris udhappy.gif Hvad angår indkøb af maden, så vil det nok ikke kunne købes billigere end på mit gamle arbejde! Og det skal lige nævnes at min gode ven og gamle kokke-kollega har stillet sig til rådighed mod en øl eller 2;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest helle

Hej! Har I fundet ud af hvor julefrokosten skal holdes? (og hvor meget det kommer til at koste?) Jeg glæder mig....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Jeg skal tale med vores vicevært i aften om at låne vores festlokale, så det bliver forhåbentlig dér happy.gif De har haft lukket mellem jul og nytår og har desværre kun åbent 2 dage om ugen (mandag morgen og onsdag aften). Jeg skriver lige lidt nærmere om det i aften happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

Jeg har tidligere meldt mig til dette arrengement, men kommer nu til at melde fra da jeg er blevet kald på kursus med jobbet...desværre. Håber der er en anden der kan bruge pladsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Bad news... Det festlokale der er i vores forening er lovet bort d. 17 januar, så enten finder vi en anden dag (hvilket jeg ikke er tilhænger af), eller også går dem der har tilmeldt sig julefrokosten igang med at spørge deres respektive foreninger om vi kan låne deres festlokaler... Med andre ord ... vi har brug for jeres hjælp for at finde et sted at være! happy.gif Jeg er ked af denne udmelding, men det har ikke været muligt for mig at komme i kontakt med viceværten før her til aften ... Enten festlokale, eller et sted der er plads til ca. 23? .. Thomas hvor mange bliver vi?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Må hellere lige præcisere ... hvis ikke vi finder et lokale inden fredag må vi aflyse... Håber snart der kommer nogen tilbagemeldinger happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kasper

Nogle steder i dk kan man låne et lokale hvis man så køber drikkevarene der. Findes der mon noget lign. i .se ?! Det kunne være en nødløsning, det kommer selvfølge an på hvor man der stadig kan komme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Jeg ville lige skrive at jeg kan ikke få vores lokale.. det er udlejet, men hvis der ikke kan findes lokaler vil vi gerne lægge lejlighed til en FEST ikke til spisning da vi simpelthen ikke kan finde pladsen til 21 spisende mennesker, men med lidt god vilje og meget lidt plads kan vi nok nyde nogle øl og sprut sammen alligevel.. så går arrangementet da ikke helt i vasken.. men dette er KUN EN NØDLØSNING...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest rimelig

Man skulle mene at halvanden måned var mere end rigeligt til at finde et lokale!!! Bliver det til noget eller hva???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest helle

Hej! Vores fælleslokale er desværre også optaget. Men jeg synes at det er en god nødløsning Martin har... Jeg håber at det bliver til noget!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites