Jump to content
vincent

Efter-Julefrokost d. 17. januar 2004

Recommended Posts

Hvad siger i til at mødes til noget glögg, æbleskiver, sylte, sild, snaps og hvad dertil hører til en traditionel julefrokost ... Vi snakker selvfølgelig om historiens første sunddebat-julefrokost... Som tidligere håber både jeg og Thomas, at der bliver bakket op om dette arrangement ... til trods for det sene tidspunkt. Hvor og hvordan det skal foregå finder vi ud af efterhånden som vi vil vælte os i tilmeldinger til dette populære arrangement! Husk nu ... meld dig til før din nabo (som sikkert også er dansker happy.gif Topnice tilmeldingsfrist må alt andet lige blive 2. januar 2004

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Hehe fint initiativ der hva'? ;-) Regner med at jeg har fri den weekend, og så vil jeg da selvfølgelig dukke op, hvis det er helt legalt at springe sylte, sild og snaps over. Glögg, æbleskiver, julebryg og hvad der til hører indtages dog gerne i rigelige mængder. Er jo som sagt også frisk på at hjælpe til med det praktiske når den tid kommer. ....tror jeg nåede det inden alle de andres naboer happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

hej... jeg er sikker på vi er tre danskere der er med også.. men skal selvfølgelig lige være sikker og snakke med de andre.. hvem ved.. måske hvis vi bliver mindre end 20 kan vi sgu nok godt være hos os.. det er i hvert fald en mulighhed for jer..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Vi har også et festlokale som man vist godt kan låne, men kan ikke huske om der er køkkenmuligheder der, og der er heller ikke anlæg men der skulle vi nok kunne være 30 stykker. Men lad os nu se om hvor mange der tilmelder sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest sanni

Hej Allesammen Godt initiativ, Trine og jeg vil meget gerne deltage. Vi kan ikke bidrage med noget festlokale, men vil da gerne hjælpe med madlavning osv. happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Deltagerlisten ser på nuværende tidspunkt således ud: THOMAS VINCENT +1 CHRISTIAN SAUER PALLE Helle og Klaus Martin thygesen + 2 Totter + 1 Ole og Susie Og vi håber da på endnu flere, der er friske på at mødes til et lille gilde efter julhappy.gif Da vi gerne i god tid vil vide hvor mange der kommer, rykker vi lige tilmeldingsfristen til den 27/12-03.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Nicolai, jeg har bombarderet ham med mails, så jeg håber at være registreret. Jeg har i hvert fald købt julebryg, så alt er klar. Zeni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Hrm, okay her er så lige en opdatering af tilmeldte til julefrokosten. Der er stadig åbent for tilmeldinger........ Kom nu ud af vagten TILMELDTE TIL JULEFROKOST 17 JANUAR 04. THOMAS VINCENT + 1 CHRISTIAN SAUER PALLE Helle og Klaus Martin thygesen + 2 Totter + 1 Ole og Susie Zeni (Morten) Trine Sanni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Prisen finder vi først ud af når tilmeldingerne er i hus, sidste tilmeldingsfrist er 27/12. For vi skal jo lige have en chance, vi har jo også et job at passehappy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites