vincent 0 Anmeld indhold Skrevet November 18, 2003 Hvad siger i til at mødes til noget glögg, æbleskiver, sylte, sild, snaps og hvad dertil hører til en traditionel julefrokost ... Vi snakker selvfølgelig om historiens første sunddebat-julefrokost... Som tidligere håber både jeg og Thomas, at der bliver bakket op om dette arrangement ... til trods for det sene tidspunkt. Hvor og hvordan det skal foregå finder vi ud af efterhånden som vi vil vælte os i tilmeldinger til dette populære arrangement! Husk nu ... meld dig til før din nabo (som sikkert også er dansker Topnice tilmeldingsfrist må alt andet lige blive 2. januar 2004 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 18, 2003 Hehe fint initiativ der hva'? ;-) Regner med at jeg har fri den weekend, og så vil jeg da selvfølgelig dukke op, hvis det er helt legalt at springe sylte, sild og snaps over. Glögg, æbleskiver, julebryg og hvad der til hører indtages dog gerne i rigelige mængder. Er jo som sagt også frisk på at hjælpe til med det praktiske når den tid kommer. ....tror jeg nåede det inden alle de andres naboer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest maj Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 Blir der pakkeleg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 Pakkeleg hører til en rigtig julefrokost, så selvfølgelig Andre forslag er også velkomne... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 Jeg er da også med, og hjælpe også gerne med til alt det praktiske.... Og, husk lige at gemme nogle julebryg :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 hej... jeg er sikker på vi er tre danskere der er med også.. men skal selvfølgelig lige være sikker og snakke med de andre.. hvem ved.. måske hvis vi bliver mindre end 20 kan vi sgu nok godt være hos os.. det er i hvert fald en mulighhed for jer.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 Jeg havde selv regnet med ca. 30 ... nogen der kender noget til et "festlokale" evt?? eller kan skaffe ét? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 Vi har også et festlokale som man vist godt kan låne, men kan ikke huske om der er køkkenmuligheder der, og der er heller ikke anlæg men der skulle vi nok kunne være 30 stykker. Men lad os nu se om hvor mange der tilmelder sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 Jeg er også klart med på en efter-juler! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 Hej Allesammen Godt initiativ, Trine og jeg vil meget gerne deltage. Vi kan ikke bidrage med noget festlokale, men vil da gerne hjælpe med madlavning osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2003 Som Palle siger ... skal i have julebryg med så skal de købes og lægges til side før jul. De bliver, som jeg ikke var klar over, kun solg i en begrænset periode. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret November 23, 2003 Jeg er naturligvis også mer end frisk, kanon ide. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2003 Jeg er også helt med på sådan et godt initiativ :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret December 2, 2003 Vil lige gøre opmærksom på at der stadig er åbent for tilmeldinger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret December 3, 2003 Findes der deltagerliste? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret December 3, 2003 Tilmelding til julefrokosten på denne mail... Thomaschansen@hotmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret December 3, 2003 Vi er også begge klar på lidt juletamtam! Mmmmmmmm æbleskiver... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret December 6, 2003 Deltagerlisten ser på nuværende tidspunkt således ud: THOMAS VINCENT +1 CHRISTIAN SAUER PALLE Helle og Klaus Martin thygesen + 2 Totter + 1 Ole og Susie Og vi håber da på endnu flere, der er friske på at mødes til et lille gilde efter jul Da vi gerne i god tid vil vide hvor mange der kommer, rykker vi lige tilmeldingsfristen til den 27/12-03. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret December 9, 2003 HUSK NU JULEFROKOSTEN DEN 17 JANUAR I MALMØ... GLEM IKKE AT MELDE DIG TIL DENNE HER STORE BEGIVENHED. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret December 10, 2003 Sanni, Trine, Allan C, Zeni mfl.. husk at maile jeres tilmelding til thomaschansen@hotmail.com senest d. 27/12 2003. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret December 15, 2003 Nicolai, jeg har bombarderet ham med mails, så jeg håber at være registreret. Jeg har i hvert fald købt julebryg, så alt er klar. Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret December 15, 2003 Hrm, okay her er så lige en opdatering af tilmeldte til julefrokosten. Der er stadig åbent for tilmeldinger........ Kom nu ud af vagten TILMELDTE TIL JULEFROKOST 17 JANUAR 04. THOMAS VINCENT + 1 CHRISTIAN SAUER PALLE Helle og Klaus Martin thygesen + 2 Totter + 1 Ole og Susie Zeni (Morten) Trine Sanni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret December 17, 2003 Har i nogen ide om hvad prisen blir for det ? Jeg kan nok først give besked efter nytår.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret December 18, 2003 Prisen finder vi først ud af når tilmeldingerne er i hus, sidste tilmeldingsfrist er 27/12. For vi skal jo lige have en chance, vi har jo også et job at passe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2003 Hermed tilmelding fra mig!! Glæder mig til at se jer alle sammen!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites